tictac_83 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Nå har jeg nesten mat opp til halsen! Har ikke vært på toalettet siden torsdag! Er likevel sulten, og spiser normalt, men nå er jeg jammen fyllt til randen her.. Kan ikke akkuratt pøse på med avføringstabeletter heller? Noen som har noen gode råd/tips? IKKE svisker, da kommer det ut feil vei (æsj'a'meg!) 6+2 i dag
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 rosiner har litt den samme effekten som svisker. og linfrø , men du må tygge dem, ikke bare svelge dem hele. selv spiser jeg svisker av sammen grunn som du, og synes det er godt!
2hærligegutter Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Laktulose på apoteket, ikke dufalac. Dufalac er mye seigere og er ikke så emkel å blande det ut i saft for dette er skikkelig søte greier (melkesukker). Jeg bruker 30 ml om dagen, tar det på ettermidagen, etter jobben for du får en del luft i magen av det også. Det er det eneste som hjelper for meg, dette er mitt 3 svangerskap (ikke fulle) og har hatt samme problem hver gang + drikk stort sett bare vann.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Laktulose er det som hjelper best for meg også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå