Mamma til 2 søte jenter Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Har nå kjent på mer graviditetssymptomer enn på lenge. Magen er oppblåst til tider. Hadde sex den dagen og dagen etter jeg kjente eggløsningen, som var ca 2 uker før første dag i neste mens. I helgen - altså 1 uke etter eggløsningen kjente jeg skikkelig stikking i livmora. Lurer på om dette er da egget festet seg?? Har vært veldig varierende i humøret - alt fra at alt er greit til at jeg griner og skjeller ut datteren min. Dessuten føler jeg at jeg kjenner veldig godt ulike lukter. Jeg tør ikke tro at jeg er gravid, selv om jeg selvsagt håper det. Jeg har trent en del i det siste - i går trente jeg intenst i en halvtime på ergometersykkel. Mannen min spurte meg om det skal ha noe å si på om det går greit med graviditeten, og at det kanskje var lurt av meg å ta det litt mer med ro når jeg trener. Hva mener dere? Jeg merker jeg er veldig sensibel i forhold til å gjøre ting. Er redd for at ting jeg gjør skal påvirke om jeg aborterer eller ikke. Har prøvd så lenge nå (2 år), og det hadde vært så fantastisk om jeg endelig er gravid, men jeg tør nesten ikke å håpe i disse baner. Tidligere har jeg også vært oppblåst - men de andre symptomene har jeg ikke merket så mye før. Til neste helg er det gått ca 4 uker siden siste mens. Åhh, kunne bare neste helg bli en gledeshelg-.------ Håper noen av dere kan tenke ekstra på meg de neste dagene...... Tror jeg trenger det - så skal jeg tenke på dere andre prøvere!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 12. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. august 2007 Dessuten har jeg den siste drøye måneden spist veldig sunt - halvveis slanket meg - og trent mye mer enn jeg har gjort i det siste. Jeg har også begynt å ta tran og folat.
lindynatt Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Jeg krysser fingrene Men trening skal normalt ikke være skadelig hvis du hører på kroppen. kanskje ungå aerobic hvis du er gravid, men ellers skal man jo kunne leve likt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå