Gå til innhold

TFK Joggster Twist- vinglete forhjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig fått vognen i hus. Kjempe fornøyd! Helt fantastisk å trille, i hvertfall inne i stuen ;-)

Litt problemer med å få forhjulet til å sitte ordentlig, litt vinglete. Noen som har erfaring med dette? Tror jeg har lest et innlegg her inne tidligere der noen skrev hva man kunne gjøre med dette. Veldig takknemmlig for svar. Ikke lenge til lille Mikkel kommer til verden nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kjøpt på babyjugle oxo? Om så, tok det lang tid før du fikk den, og betalte du mye totalt for hva? Skal kjøpe jeg også så jeg er litt nysgjerring :-)

Skrevet

Ja kjøpt på babyjungle.

Tok et par mnd da de ikke hadde svart på lager, men tar i utgangspunktet 1-2 uker tror jeg. Veldig greit opplegg.

Kjøpte vognen, hardbag og 2 stk regntrekk til 4300kr + 1200kr i moms. Mye billigere enn i butikken ihvertfall :)

Skrevet

Ja man kan tjene mye på den vognen ja :-)

Men hvorfor kjøpte du ikke fottrekket til sportsdelen? Man trenger jo det når man er ute på vinteren og triller?

Skrevet

Hva mener du med vinglete forhjul?

Drar den til sidene når du triller???

Skrevet

Det virker bare som at det er litt dårlig festet, at det strammes. Vi finner ikke ut hvordan vi strammer det. Vet at noen har beskrevet dette problemet her før og fått tilbakemelding fra babyjungle om hvordan det kan festes bedre... Hadde vært fint med noen tips:)

Skrevet

vi skal kjøpe denne vogan også, men tar oss råd til å kjøpe den her i norge. da kan man bare komme innom butikken hvis det er noe..

Skrevet

går d ikke å låse d ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...