mmn 82 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Nå har jeg endelig fått vognen i hus. Kjempe fornøyd! Helt fantastisk å trille, i hvertfall inne i stuen ;-) Litt problemer med å få forhjulet til å sitte ordentlig, litt vinglete. Noen som har erfaring med dette? Tror jeg har lest et innlegg her inne tidligere der noen skrev hva man kunne gjøre med dette. Veldig takknemmlig for svar. Ikke lenge til lille Mikkel kommer til verden nå
Athina' Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Har du kjøpt på babyjugle oxo? Om så, tok det lang tid før du fikk den, og betalte du mye totalt for hva? Skal kjøpe jeg også så jeg er litt nysgjerring :-)
mmn 82 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Ja kjøpt på babyjungle. Tok et par mnd da de ikke hadde svart på lager, men tar i utgangspunktet 1-2 uker tror jeg. Veldig greit opplegg. Kjøpte vognen, hardbag og 2 stk regntrekk til 4300kr + 1200kr i moms. Mye billigere enn i butikken ihvertfall
Athina' Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ja man kan tjene mye på den vognen ja :-) Men hvorfor kjøpte du ikke fottrekket til sportsdelen? Man trenger jo det når man er ute på vinteren og triller?
It's all about me Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Hva mener du med vinglete forhjul? Drar den til sidene når du triller???
mmn 82 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 Det virker bare som at det er litt dårlig festet, at det strammes. Vi finner ikke ut hvordan vi strammer det. Vet at noen har beskrevet dette problemet her før og fått tilbakemelding fra babyjungle om hvordan det kan festes bedre... Hadde vært fint med noen tips:)
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 vi skal kjøpe denne vogan også, men tar oss råd til å kjøpe den her i norge. da kan man bare komme innom butikken hvis det er noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå