Gå til innhold

DNA- test!

nellas&storesøster :)

Anbefalte innlegg

Hei jenter.. :)

Fikk nettopp høre fra bf at han kommer til å kreve dna-test! Ikke noe problem fra min side, da jeg er tusen prosent sikker på at d ikke kan være andre enn hans' sitt! Fikk vel plutselig ett innfall om at jeg kanskje har vært utro nå da! Eller så har han vel vært storkjefta til kamerater om at jeg er "laus" eller noe.. :P

Men..han sier at han vil ha det før fødsel! Noen som veit om det er mulig? Blir jo vanskelig å "komme til" uten at en må ta noe form for inngrep?

Det må jo være mye enklere etter den er født..

Har en liten baktanke om at han kanskje tror at dette vil skade babyen på en måte, slik at d blir abort!

Fortsetter under...

har ikke fått tatt enda nei pga ferie på trygdekontoret, men skal dit 16 august og da blir papirene sendt, så må han ta blodprøven osv.. kommer sikkert til å ta en del tid, men gleder meg helt grønt til at han får se på papiret at det er hans, så kan han få sitte dær å tenke at han gikk glipp av den første måneden fordi han absolutt skulle styre og vente... bra han har innsett nå at det er hans, men nå må han jo ta den så hehe:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...