Gå til innhold

Hmmm.... bare lurer litt...


Cilie74

Anbefalte innlegg

Endelig er det vår tur! Har forsøkt nå i 2 år, SA i mars iår, men nå har vi lykkes igjen... Er pr. idag 6+1...

 

Det er bare det at jeg ikke klarer i glede meg helt enda. Det at vi mistet en i mars i uke 8, gjør at jeg blir veldig var for alle signaler som tyder på at noe kan være galt. Har hatt to bittebitte små blødninger i løpet av den siste uken, og flipper jo ut når det skjer!

 

Har allerede tatt HCG-prøver for ytterligere bekreftelse, og de var heldigvis fine. Men den siste blødningen kom nå i helgen. Vurderer derfor å få tatt en vaginal UL imorgen....

 

Hva syntes dere? Erfaringer med blødninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at det klaffet nå, GRATULERER MASSE!!! Skjønner at du ikke helt klarer å glede deg, men på den andre siden- det er jo helt fantastisk egentlig, ikke sant?? Skjønner at du blir redd ved blødning, har ingen erfaring med det selv, men hører de sier at det er helt normalt fram til ca 3 mnd, fordi kroppen vår ennå produserer det hormonet som fremkaller mensen..er selv litt nervøs for dette, har hatt litt typiske ondt-i-korsryggen-snart-kommer-mensen følelse..

 

Hvis du trenger bekreftelse for å få ro kroppen, be om vaginal Ul- er bedre med litt for mye, enn å gå og engste seg..

 

Selv er jeg 5+0, og begynner snart å faktisk tro på at jeg blir mamma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom innom igjen og fortell hvordan det gikk da! Skal selv på UL om en ukes tid og er SÅ spent :) Er 5+2 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...