Gå til innhold

Finnes det noen som helst måte å fjerne jordslag? Hvis ikke går favorittkjolen min i søpla:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle aldri lånt den bort:o( Finnes det noen mulighet for å bli kvitt jordslaget? Rydder i skapene mine, hvor den har ligget lenge pga jordslaget, har jo ikke mye lyst til å kaste den... Er jo egentlig så fin.... Og jeg finner aldri kjoler som passer meg, fordi jeg er så lang:o(

Snille, snille DIB-damer... Noen som vet råd?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvilken farge er den da? Hvis den er hvit og i bomullstoff så kan du jo bleke den.. Men jeg vet ikke om noe smart jeg altså, aldri fått av jordslag på noe selv.

Skrevet

hva er den laget av da? hvis det er bomull så ville jeg prøvd kokevask med noe flekkfjerningsgreier. funker ikke det så kanskje hatt på klorin med en q-tips på hver enkelt flekk. den kan vel ikke bli verre enn den er

Skrevet

en type mugg. sånne svarte prikker på stoff

Skrevet

Den er himmelblå... Laget av polyester, og kan visst bare renses... Men om jeg så må putte den i maskinen, eller noe annet, så får jeg bare sjanse på det... Klor vil vel bare lage stygge skjåller tror jeg...:o( Flere ideer?

Annonse

Skrevet

Få den renset da? Mer sansynlig at profesjonelle klarer å få bort jordslag en å få det til selv?

Skrevet

Du får kjøpt et middel på jernvare forretninger for å fjerne jordslag. er til å fjerne på markiser og sånt. Jeg brukte det på en barnevogn engang som hadde stått ute i regnet. det funket veldig bra. brukte det på stoffet inni kalesjen. Gikk fint det. kan finne ut navnet på den hvis du er interresert

Skrevet

Spesialmiddel mot jordslag, kanskje, eller så er jo gallesåpen - flekkfjerningssåpen - fra helsekosten absolutt verdt å prøve. Min erfaring er at den tar "alt".

Skrevet

Har faktisk prøvd å rense den en gang... funket ikke!

Skrevet

Hvis det finnes spesialmiddel mot det, så kan jeg høre på jernvarehandelen jeg... Så kan jeg også høre på helsekosten!

Tusen takk for tips!!! Krysser fingre for at det funker!!!

Skrevet

Har sjekket om det finnes.

Før vi dro på ferie en gang hadde en viss mann puttet en våt klut ned i en skittentøysdunk som var uten lufting...

Alt var ødelagt, og vi sjekket med vaskerier og alt, men det er visst ingenting som tar det.

Prøvde både klorbleking og koking, men ikke noe som hjalp desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...