Gå til innhold

huff spørsmål om SA IGJEN!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det er vel ikke så vanlig og høre om folk at de mister etter uke 9??? jeg har sett disse % men stoler faktisk ikke på de! de fleste mister vel før uke 8??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg har fått inntrykket av er at det er liten sjanse for å miste etter uke 8/9 hvis hjertet slår som det skal. Har også hørt at det er i uke 9 organene dannes, og ved misdannelser da, kan man miste.Men sjansen for at det skjer er relativt liten. Fikk beskjed av legen at de færreste har spontanabort. Men det kan virke som om det er en del når man leser her inne, men husk at det er inmari mange som er her inne, og de fleste kommer seg over i 2 trimester uten store problemer. Så slapp av, og ta det rolig! Går sikkert fint! De fleste mister forresten før de vet de er gravide( 90%) så selv om statistikken er skremmende, så er den ikke fullt så relativ i slutten av 1 trimester, selv om det fortsatt er litt skummelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du liker å legge inn dette svaret på innleggene anonym, men detholder sikkert nå. Trenger ikke å pepre folk med dine venninners ulykkke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan lett gå godt vennen min. Ingen ting vi sier her inne kan få deg til å føle deg helt trygg, sånn er det bare, vi er nok redde for SA hele hurven. Men selv etter en SA for 5 uker siden (i 6 uke) så tror jeg at det går bra med meg denne gangen, det må jeg jo tro, ellers blir jeg gal. Og går det galt så tar jeg sorgen da.

 

Ta det rolig dukka, detta fixer kroppen din som ingentin vettu. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...