Gå til innhold

Hei søte damer, kan dere hjelpe meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 8 + 3 og det siste døgnet har jeg hatt skikkelig vonde stikkinger i magen.. Jeg har merket litt hele svangerskapet, og hatt "mensmurringer" konstant.. Men som sagt, det siste døgnet har det vært skikkelig sterke smerter, som spesielt kommer når jeg rører brått på meg. Fikk en telefon i natt, og da skvatt jeg opp av senga, og etter det ble det skikkelig ille. Noen som har hatt det likedan? jeg har vært på UL for en uke siden, og da sto alt bra til med den lille.. Og jeg har heller ikke hatt antydninger til blødninger.. Men man blir jo bekymret! Er det bare livmoren som begynner å strekke seg skikkelig? Eller kan det være starten på en SA? Huff.. blir så redd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. Jeg kan ikke svare deg på hva det er, men jeg har også det slik til tider over flere uker. Var til UL forrige uke, og allt sto bra til.

Er 10+6 i dag, så det går nok bra skal du se:)

Mye rart som skjer i kroppen nå vutt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også fra tid til annen og hadde det også i mine forrige svangerskap. Tror det er livmora som vokser og båndene som holder alt på plass som strekkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) det har gitt seg litt nå, og har gått tilbake til å bli vanlige "murringer".. snakket med ei venninne som er sykepleier og hun sa det var båndene som holder livmoren oppe som mest sannsynlig strekkes og gjør at det blir vondt:) Sånne stikkinger kan variere fra svake murringer til følelsen av at man blir skjært med en kniv;) Og jeg blør jo ikke heller, så da håper jeg at alt er bra.. Får krysse fingrene i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...