anrø Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hei! Noen fra Trondheim og omegn som venter smått mars?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei:-) Er fra Trondheim, men knøttet kommer ikke før april;)
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Hei! Enda en trønderjente:) har termin 22 mars!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Kanskje vi skulle begynne å holde BIM- treff i Trondheimsområdet?? Vet ikke helt hvordan jordmordekninga er i byen, men antar at flere har behov for å dele tanker, spørsmål osv med andre?? Så kan vi jo evt fortsette til trillemøter når barna kommer?? Bare et forslag....
~Mita~ Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 høres ut som en god ide for meg.. Ingen av mine kjennte i trondheim går gravid sammen med meg. Enda hvertfall.. Men vil helst vente til vi kommer forbi de berømte 12 ukene hvertfall, itilfelle ulykka skulle komme..
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Jepp, vi ordner egen gruppe i sept en gang, eller noe sånt, ikke sant?? Har ei venninne som faktisk blir mamma 2 mnd før meg- som jeg ikke visste om;) men veldig greitt å være flere.. ser mange erfaringer og oppfatninger her, ikke alle som har det likedann.. Da er herved navnedebatten i gang, hva skal gruppa hete, så vi finner igjen linker osv her inne?? litt sprekt navn, kanskje??
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 har fått utrolig snål humor etter at jeg fant ut jeg var gravid.. plutselig så jeg for meg barte-babyen med skinnvest og rullings, hahahahha
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 ja,jeg er fra trondheim og har termin 29 mars=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå