kristin2 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Ååå jeg syns dette er så vanskelig, det er jo så mye der ute, blir jo bare helt forvirret. Skal ha en paraplytrille til vår datter som er 6 mnd når vi reiser. Vil ha en som er lett å slå sammen og som samtidig er stødig på veien og selvfølgelig trygg for vår lille prinsesse. Det må også være mulighet for full liggestilling. Dersom det er mulig for å ha vendbar sittedel eller vendbart styre er dette et pluss. Den bør selvfølgelig også være av god kvalitet sånn at vi kan ha den noen år. Det gjør heller ingenting at den er litt pen å se på Vi er glad i god design, men det bør jo selvfølgelig være funksjonell design. Hva anbefaler dere? Hvilken gir mest for pengene? Hvor kan vi kjøpe? (Bor i Oslo). Men også hvilke nettsteder kan vi bestille fra og hvor lang leveringstid? Vil gjerne ha maaange svar. Tusen takk alle sammen
propella Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei. Var på utkikk etter det selv for noen måneder siden og den paraplytrillen vi likte best var Peg Perego sin! Var innom Baby Shop, Fru Lyng, Barnevognhuset Rudo og Barnas Hus. Prøvekjørte de med datteren våres i (da var hun litt over 5mnd) og synes den var best, men også dyrest. Selvom det finnes flere såkalte "kopier". De andre vognene ble enten for lave, kort styre, spinkle ol. Peg Perego har de på Fru Lyng. Den har full liggestilling, men babyen ligger vendt fra deg. Kosta 2800,- for 07 og 2400 for 06 mener jeg å huske. Lykke til!
kristin2 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Hei og takk for svar Har sett litt på Peg Perego sin men syns den virket så stor når den var sammenlagt. Er det andre der ute som har flere triller å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Se på den du! den er fin. http://www.babykos.no/index.php?valg=gruppe&gruppe_nr=10 og den heter loola
ALIICE Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Har hørt at Mclaren har suverene paraplytriller, litt dyre men sikkert verdt det=)
kristin2 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 Hei Har du erfaring med denne selv? Ser den er vendbar og det høres bra ut. Er den tung? (står ikke noe om vekt)
kristin2 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Noen som har flere triller å anbefale? Kjenner noen til Zibo eller Reflex sin paraplytriller? Har sett på Maclaren og syns de virker fine, men det gjør også Peg Perego Pliko. Aner rett og slett ikke hva vi skal velge så jeg tar gjerne imot enda flere tips
Phantom´ Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Vi har en snerten liten og lett som heter troller x-treme. Kjøpte den for 5 år siden, så jeg vet ikke om den selges fremdeles? Den har i alle fall holdet på utallige flyturer i motsetning til en rekke andre vogner vi har hatt. Nesten full liggestilling. Kalesje og mulighet til handlenett. Kjøpte den på Rudo i Oslo. Kostet under 1000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå