Gå til innhold

Noen fra Lenvik, Midt Troms her?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei voksen jente på 35 som skal ha min første nå i april 08. Lenge til.... Men lurer på om det er flere fra dette området her på BIM? Kanskje vi etterhvert kan få til noe eksempelvis på Finnsnes? Hvertfall om vi kommer oss over til 2. trimester? Jeg trenger noen å prate med og utveksle erfaringer med.... Jeg har bare bodd her i Troms i et år. Er opprinnelig søring.

Men si ifra om du er interessert....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10067712-noen-fra-lenvik-midt-troms-her/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Lurer på akkurat det samme:) Om det er noen fra Midt-Troms som er gravid og som trenger å treffe likesinnede:)

Er ei jente som har flytta til Sørreisa nå i sommer. Er 26 uker på vei og har termin 20.des, så jeg har jo kommet et stykke på vei. Er også sykemeldt fra jobben, så har god tid til å treffes også på dagtid.

Håper det er flere som kunne tenke seg å møtes på Finnsnes!

Kanskje vi blir en liten gjeng?

• 3 uker senere...

Heisann.

Jeg er fra sørreisa/målselv, bor i målselv nå. Har termin i beg. av mai -08. Dette er min andre. Bare å si fra hvis dere har lyst å treffes, artig å snakke med likesinnede, ikke alltid gubben er like interessert å høre på samme tema hele tiden :)

Annonse

Det ble stille her gitt..;) Hva med cafeen nede ved inngangoartiet på amfi da? eller kaffen klar i hurtigbåtterminalen? der er der lett å finne bord og heller ikke "kaostilstander". det begynner å nerme seg slutten for meg,men jeg vil så gjerne treffe flere med barn i magen før den tid..hadde vært kjempe koselig om vi kunne få til et treff en dag:)

Høres veldig greit ut med Kaffen klar for meg:) Har ikke vært der ennå, men stedet virker koselig.

Begynner å nærme seg slutten for meg også, så hadde vært hyggelig å møte noen før tiden er "ute":)

Skal vi sette opp om et par uker eller noe kanskje? Dagtid/kveldstid?

Jeg kan undersøke i forhold til åpningstidene på kaffen klar. Har hørt at de stenger klokken 12 om dagen og åpner igjen i 17-tiden på ettermiddagn...Kan få dette gjort så snart som mulig,så hører dere fra meg igjen. Begynner å glede meg jeg;)

Høres kjempefint ut om du kan sjekke det. Foreslår at du bare setter opp et treff på lista når du vet litt mer om åpn.tid, så ser vi hvem som dukker opp:)

Har håpet på at det skulle bli noen treff i området her så det hadde vært kjempekoselig:)

Håper folk kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...