Gå til innhold

Noen sterkt overvektige med erfaring fra Hausken?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått mail fra Hausken i Haugesund om at han mener at siden jeg har regelmessig EL skal ikke vekten ha noe å si, og at jeg kan komme til han for undersøkelse. (Jeg har BMI på ca 42, 116 kg/167 høy). Noen som har erfaring fra han med stor overvekt? Jeg har lest at han er en av de dyktigste i landet, og hvorfor sier de offentlige nei, og de priate oftere ja? Blir litt bekymret for at det er av økonomiske grunner, men har jo også lyst å hoppe på første fly til haugesund!

Fortsetter under...

Jeg er ikke overvektig men er hos Hausken til ivf. Han er utrolig dyktig og ikke minst hyggelig. Jeg ville stolt helt og holdent på ham! Så klart det er økonomi i dette, men jeg kan si hundre prosent at han brenner for oss UFB'ere og ønsker at vi skal lykkes!

Annonse

Jeg har ikke regelmessig el og er overvektig.

Har vært i Haugesund, hos bl.a. Hausken. Men som jeg har forstått, så har han begynt for seg selv nå....

Vi hadde forsamtalen med han, og det var han som satte inn egget igjen. Og resultatet er allerede blitt 9 mnd. og ligger i senga si og tar en liten blund :-)

Når jeg var der, så var det ikke noe spm om vekta.

Så hopp på første fly du, og ta den undersøkelsen. De er såååå hyggelige der :o)

Lykke til!!

Hopp på 1. fly!!!!!!!!!

Jeg er ikke sterkt overvektig, men anbefaler klinikk Hausken. Vi begynte i det offtentlige, men det tok tid.

Tok kontakt med Hausken i april, 23 april var vi til samtale, 13 mai begynte jeg å spraye, 29 mai med sprøyter, 13 - 15 juni egg ut og inn og nå er jeg 11+6 uker på vei!

Han og i Trondheim er de to i landet som er best innen prøverør.

Ja det koster, men har du anledning, så benytt muligheten. Hausken er dyktig, sykepleierene er utrolig koselige og de bryr seg om deg. De vil det beste for deg.

Masse lykke til!!!!

Hei.

Mage blir gravid selv med overvekt.

Grunnen til at mange klinikker har en bmi øvre grense er pga komplikasjoner overvekt i et svangerskap kan gi. Så om du kan klarer det så lønner det seg helsemessigt å gå ned noe. Men vet at hausken ikke tenker i disse baner..han tenker kun graviditet og mener alle bør få sjansen til det..tynn eller tykk.

Du får iallefall ikke avslag hos han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...