Gå til innhold

Da har jeg avsluttet forsøket etter eget ønske....

Anbefalte innlegg

Trist,men jeg tror det blir feil å prøve å lage en baby når ståa er som den er hos oss.Vi planlegger å flytte fra hverandre,men jeg hadde så dårlig samvittighet at jeg gikk med på å prøve på en til.Altså samtidig som vi skal bo hver for oss..Dårlig samvittighet siden "feilen" ligger hos han,nå er jo samvittigheten bare enda svartere:(

Vi skal prøve og fortsette sammen,og jeg håper vi klarer og komme sammen ut av det tilslutt.

Og jeg tenker jo selfølgelig litt på at vi nå sikkert må være sammen i to år før vi evt får prøve på en ny baby.

Fortsetter under...

uff... det var trist... håper dere klarer å ordne dette sammen..... Du må ikke ha dårlig samvittighet, det å prøve å lage en baby når forholdet deres ikke er så bra er gjerne ikke det lureste..... Dere får ta tiden til hjelp .... Håper det løser seg til det beste for dere :-)

huff dette var trist.. men håper dere finner tilbake til hverandre etterhvert.

At dere muligens må vente i to år er jo trist og dumt men det er noe dere kan tenke på når den tid kommer..

Ta vare på deg selv nå og prøv å ikke ha dårlig samvittighet...

Ta en dag av gangen..

Hilsen en som tenker på deg..

Wow... Vet ikke om jeg har klart å ta en slik fornuftig avgjørelse selv!

Kjempeflott av deg....

Men du? Må dere registrere at dere har flyttet fra hverandre da? Med tanke på 2 års regelen, mener jeg? Ønsker deg lykke til!:-)

Klem

Annonse

Takk for støttende ord:)

Det er kjipt å være fornuftig,sitter med en vond klump i magen....Men klumpen er mindre nå som jeg har bestemt meg.Håper bare det ordner seg for oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...