Gå til innhold

Joggster Twist, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om denne vognen? Vil gjerne høre erfaringer for/imot. Jeg kunne tenkt meg denne vognen men jeg vil gjerne høre fra dere. Ser de har dem på babyjungle men det blir dyrt med frakt, lokal moms + norsk moms/toll osv. Vet noen om den selges i norge og til event pris? Har noen linker til butikker i norge/sverige tar jeg igjerne mot dem :-)

Takk jenter :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10066778-joggster-twist-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ei helt suveren vogn,uten tvil! Ønsket meg sånn,men syns det ble litt unødvendig å bruke så mye penger på ei vogn som om et halvt år hadde blitt brukt som sovevogn i parken.

Her vet jeg de selges på bl.a Barnas Hus og på Skeidar i Hønefoss.Prisen ligger på 4999,-- 5999,-, kommer ann på tilbud.Det er sportsvogn,hardbag evt mykbag kommer i tillegg.

Har hørt at Happyland i Sverige selger de,men er ikke sikker.

Lykke til;-)

Er sikker på at du kommer til å bli fornøyd med vogna hvrtfall!

Vi har denne vogna og er veldig fornøyd. Bestilte den fra babyjungle og jeg tror dette er billigst uansett tilbud her hjemme.

Vogna;

- er utrolig lett å trille.

- er lett å legge sammen og blir ganske liten.

- har veldig god plass i sittedelen.

- har brems (noe jeg aldri har skjønt vitsen med før jeg fik det he, he).

- finnes i maaange fine farger. (Vi har kakhi shimmer).

Bare spør hvis du lurer på mer:-)

jeg har nettopp bestilt tfk- twist fra babyjungle og det kommer seg på med frakt og moms 5300,- i trheim på barnas hus koster 8000,- så vi sparer mye!

Frakta er på 60 euro til norge, du skal ikke betale den lokalemomsen, kun den norske, derfor man må oppgi sitt personnr ved bestilling.

Så legg til 25% av kjøpesummen på varene så får du total pris!!

Når du går til bestilling så får du se priser uten lokal moms!

Det er et veldig seriøst firma, er kjempe fornøyd!!

Lykke til!!

Annonse

Blir mer å mer beroliget her og sikker på at jeg skal kjøpe den fra babyjungle. Blir den sorte på meg :-)

Og du en_av_hver svarte på en ting jeg lurte på, og det var 'hva gjør man hvis det blir noe feil på vogna' enten den trenger reparasjon eller at det er feil når man kjøper den.

Ble litt forvirret når jeg leste om den lokale momsen, for jeg tolket det dithen at vi måtte betale begge og da blir det dyrt!

Hvor lenge kan man bruke bag'en da? Skal ha baby i jauanar så jeg trenger den egentlig til høsten i allefall. Og kjøpte dere regntrekk, sånn fottrekk(evt hvilket, ser at det er 2 forskjellig priser men ikke spesifiser hvorfor) Og hva annet kjpte dere til? Tenkte jeg skulle kjøpe den veska for å ha vogna i for jeg reiser en del med fly, men kanskje det ikke er nødvendig? Man får jo plast på flyplasser,men tenkte at det kunne være en fordel å ha? Spør om alt jeg da :-)

Gidder lissom ikke å kjøpe mer enn nødvendig.

Jeg har også veldig lyst på denne vognen, må bare vente til jeg har penger nok =)

Skal bestille den i farven sort, med sort hardbag, isblått ekstra trekk, alle 3 regntrekkene , festet til maxi cosi bilstol, transportbagen, fotsekk,stellebag,uv nettet og handlenett.

Summen blir 723,05 euro som blir kr 5660,035 + 25% som blir kr 7075,-

Synes ikke det er ille jeg =)

Annonse

Er bare å spørre hvis det er noe du lurer på, så kan jeg hjelpe.

Har vært så mye på babyjungle nå og lengtet etter vogn at jeg forstår det nå =)

Blir veldig mye billigere enn her i norge i alle fall. =)

Ser det er så mye positivt om babyjungle at jeg tror det er ganske så trygt å bestille der, virker i alle fall slik.

Hvis man skal ha en del utstyr til så sparer man i alle fall penger.

Da sparer du mye mer enn 300 kr.

Jeg har sett vognen til 4999,- og til 5999,- , bagen ligger vel på en 1800-1900 kr osv for resten. Så sparer mye hvis man skal ha vogn, bag, regntrekk,uv-trekk, transportbag, fottrekk osv.

Kan hende man ikke sparer så mye hvis du bare skal ha vognen, det har jeg ikke sjekket.

Trenger man 3 regntrekk? Er det ikke kun til sportsdel og bag? Tenkte å bestille den fotbeskyttelsen jeg også, men den ser litt trang ut hvis man bruker voksipose, men det kan jo bare være bildene som lyver. Jeg tenkte å kjøpe:

Vognen i sort (Myggnet integrert)

Regnbeskyttelse i sort

Bagen i sort (Også myggnet integrert?)

Regnbeskyttelse (vet ikke om det er forskjellige farger)

Fotbeskyttelsen i sort.

Pumpa

Reisebeskyttelsen til vogn

Er det noe mer jeg trenger da, for å kompletere den? Eller er det hva du trenger. Tar ikke med skinn og sånne ting for det skal jeg kjøpe hjemme. Skal i ikke ha stelleveske for jeg likte ikke dem. Regner med at dette koster ca kr 6000,00.

Hei!

Jeg har bestilt fra babyjungle, TFK-joggster twist

Har bestilt:

-Vogn og bagen i sort (mygnett integrert)

-Regntrekk til bag

-Regntrekk til sportdel (med svart)

-Fotbeskyttelse (vet ikke om det er trangt med voksipose, men vi har skinnpose, og den er mindre, men like varm! Eller man kan ha tynt pledd/dyne rundt beina inn i den på vår/sommer/høst når det er kjølig. Lurere enn en fotpose med fleece som er for varm på kalde sommerdager tenkte jeg,,,)

-Solbestkyttelse (i tillegg til at man kan kjøpe en parasoll billig på babyshop eller noe, for når ungen sover, og man ikke kan snu kjøreretning, så er det soltrekket utrolig praktisk har jeg hørt!)

-Stelleveske fra OTH, 2006-modell (driter i at det ikke er TFK...)

Har ikke kjøpt pumpe eller reisebeskyttelsen til vogna.. Glemte rett og slett pumpe, men det har de i Norge da, så kan kjøpe det her.

Dette ble trukket av konto i går, ble 4800,- tror jeg det var. Så er 25% inn i norge, da ble det ganske nøyaktig 6000,- kr, og 3000,- spart hvis vi hadde kjøpt alt dette på Barnas Hus i Sandivka..

Har mailet og snakket med de, siden de ikke har bagen inne i svart, bare ville forsikre meg om at den kom i tide til tassen komme i oktober, og de sa at det var ikke noe problem. Hyggelige og flinke folk!!

Gleder meg sinnsykt til å få denne vogna!! Må bare vente til september.. Det er så leeeeeeeeenge til!! :)

Man trenger forresten ikke 3 regntrekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...