Gå til innhold

Noen fra Oslo her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:) Lurte litt på om det er noen fra Oslo her inne som skal ha baby i Mars?? Litt artig å komme i kontakt med flere i samme situasjon.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg har termin 27 feb...hva med deg? jeg er 26 år og venter mitt første barn:)

Skrevet

Hei! Jeg er fra Oslo og har termin 23 mars! Er mitt første svangerskap.

Skrevet

Hei jenter:) så koselig at det var flere her inne:)Jeg er 23 og venter mitt første barn 20 mars. Lurte litt på om det er noen av dere som har vært på bim treff?? og hvor i Oslo hører dere til??

Skrevet

Jeg er 25 og dette er også mitt første. Er samboer og bor på Majorstua:) hadde vært hyggelig å få til Oslotreff.

Skrevet

jeg bor i Oslo!

er 29 år og venter utrolig nok mitt tredje barn:)

kunne vært artig med et Oslo treff!

Skrevet

Fra Oslo og venter også mitt tredje barn, er 25år:-)

Skrevet

Bor også i Oslo! 27 år. Venter barn nummer to. Termin 12.mars!

Skrevet

Helt enig med dere jenter:) vi burde se og få til et Oslo treff, hadde vært koselig å fått det til:) Noen som har noen forslag??

Skrevet

Oslo og venter nr. 2

Skrevet

Oj her var det mange! Jeg er 25 og er gravid for første gang:D Termin er 16 mars og gleder meg veldig! Bor på Rodeløkka.

Skrevet

Hei allesammen! :-)

Jeg har termin den 15e Mars å bor på Bislett!

Er 28år å venter første baby.

Skrevet

Det er hyggelig at vi er mange i Oslo da:) Blir en liten gjeng! Jeg har veldig lyst på et treff i løpet av høsten når vi er over 12 ukers grensen:)

Skrevet

er helt enig med deg der:) hadde vært koselig om vi fikk te det utover høsten:) September regner jeg med at de fleste er over 12 uker eller er det feil??

Skrevet

Ja, det stemmer nok. Jeg har termin 26, og er 12 uker den 10.sept. Det blir veldig koselig med treff :)

Skrevet

Hei,

Jeg bor i oslo og har termin 25.mars. Hadde vært moro å samles og dele erfaringer;-)

Skrevet

Hei.

Hadde vært kjekt å treffe fleire i samme situasjon! Er det første. Er 27 og har termin den 11.mars.

Skrevet

Heisann!

Jeg er 82 modell, bor ved Bislett med min kjære.

Vi venter vår første og har termin 3 mars. Så hyggelig at det er flere som skal ha baby i oslo :)

Skrevet

Ja jeg:o) Termin 19/20 mars. Blir moro! Kjenner ingen andre som skal ha barn nå så moro å komme i kontakt med andre ja:o)

Skrevet

Jeg er med på treff:o) Vi får vel ta det i okt en gang da? Da er alle over de magiske månedene;o)

Jeg er 29 år og har en gutt fra før av:o)

Skrevet

Jeg bor på Majorstuen og venter mitt første barn i mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...