solshinn Skrevet 12. august 2007 #1 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg holder nesten ikke ut jeg !!!! Fikk vite sist at de ville settte meg igang i uke 38....har en litt stor bebi. Men så er problemet at bebien ligger med rompa ned....er visst liten sjangs for at den skal snu seg nå, er i min 34 uke nå, og den har lagt med rompa ned helt fra den var bitte liten... Så de sakl prøve å snu den i uke 36...for jeg vil helst føde...og hvis det ikke går og de er helt sikre på at den er under 4 kg...og den ligger med rett oppadgående bein....så blir det kanskje setefødsel... Men mye tyder på at den er litt stor...er målt til ca.2,5 kg nå i uke 33\34. Så kanskje blir det keisersnitt.... Det er liksom ikke noe man kan gjøre med det...men det er så kjedelig å gå å tenke og vente.....Men nå skal jeg gå meg en times tur....trim er ihvertfall bra uansett !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10065745-fler-som-ikke-vet-hvordan-de-skal-f%C3%B8de/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
anette2906 Skrevet 12. august 2007 #2 Del Skrevet 12. august 2007 Det der var nesten skremmende å høre, for det er nettopp slik jeg har det nå også. Frøkna har ligget med rumpa ned ganske lenge, og om hun ikke har snudd seg til uke 36 skal de prøve å snu henne. Jeg var på riksen denne uken, dvs at jeg var 33 + 4 dager og da var hun 2,5 kg. Om hun fortsetter på den kurven, noe hun har gjort ganske lenge, så vil hun veie 4 kg på termindato ca, og da er hun egentlig for stor for setefødsel. Men jeg vil ikke ha keisersnitt... Så da vil jeg heller at de setter i gang en fødsel et par uker for tidlig slik at jeg kan prøve meg på en setefødsel for å se om det går. Klarer jeg det, klarer jeg alt:-) Vil så gjerne føde normalt.... Og hun sparker meg mye oppunder ribbeina mine, så beina ligger oppover i tillegg.... Jeg teller dager til jeg skal tilbake på kontroll på riksen. Skal på kontroll til fastlegen min om en uke, og det kan jo være at han kjenner ann om hun ligger med rumpa nede fortsatt... vi får bare vente og se.. Lykke til for deg ialleflal...Du får holde oss oppdatert her... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10065745-fler-som-ikke-vet-hvordan-de-skal-f%C3%B8de/#findComment-10068409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Del Skrevet 13. august 2007 Eg er i veke 37 og veit fortsatt ikkje korleis eg skal føde. Babyen har ligget på tvers nå ganske lenge, så den snur seg vel sikkert ikkje no. Skal til jordmor om 3 dager til kontroll for å sjekke stilling og slikt. Håper eg blir sendt på en ekstra ultralyd slik at eg får vite heilt sikkert korleis det blir. Trur babyen er ganske stor, men har ikkje vore til vekstestimering før i dette svangerskapet..... Blir gal av å gå sånn å ikkje vite.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10065745-fler-som-ikke-vet-hvordan-de-skal-f%C3%B8de/#findComment-10078782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå