Gå til innhold

spørsmål angående ew classic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann !!

Kanskje jeg kan hjelpe ... ??

Har selv EW classic og er bare super fornøyd med den, den er liten og lett og løfte ut og inn av bilen, den er super å trille både i byen med eller uten svingbrt hjul og den er glimrende langs skogsveier ol ...

Jeg vet at Barnas Hus i Sandvika selger trekk, det gjør også Babykos. Ta kontakt med de og de bestiller opp for deg. bor du langt unna kan du ta direkte kontakt med www.easywalker.no og høre om de kan sende til deg på postoppkrav, det gjorde de til meg. :-)

Trekkene koster rundt 1199kr/1299kr

Da er det jo setetrekk med nye seler, plate i rygg/rompe og ny kajelsje med "bøyle".

Det er ikke full liggestilling på sittedelen, men vi brukte vogna fra vårt barn var ca mnd, og det fungerte helt fint og det var ingen sove problemer selvom han ikke lå flatt. Du kan jo evnt begynne med EW bag først da, da blir det jo som en dypvogn.

Da jeg kjøpte det svingbare hjulet for ca tre år siden kostet det rundt 700kr.

Håper dette hjalp litt iallefall ...

Lykke til med ny vogn !!

Annonse

meg igjen........ser at det jeg skrev i innlegget over kan mistolkes litt. Vi skal flytte så derfor vil jeg gjerne bli kvitt bagen, gutten min er et år så vi trenger den ikke. understellet er uten hjul. Jeg har fått nytt på reklamasjon fordi det svingbaret hjulet ikke ville låse seg.

Denne vogna er rett og slett genial. Vi har kun brukt den med de vanlige hjulene, for jeg synes det svingbare bare ble vinglete. Den er så lett og god å trille at det er en fryd.

Var akkurat på ferie med min bror, og de hadde med en kjip paraplytrille med hvilestilling til babyen sin. Den eide ikke trillecomfort, og veide i tillegg 11 kg !!! Der er EW unik, og man kan lett ta den under armen opp en trapp med ungen oppi.

Vi har nå kjøpt bag og bilstol til, og den skal vi bruke når babyen kommer. Jeg har også transporttrekket til den, og har hatt den med på flyreise mange ganger uten at den har blitt skadet på noen måte. Nå har jeg også prøvepakket vogna med babybagen - og den kan flatpakkes og puttes oppi posen sammen med vogna ! Genialt :-)

Nei desverre. Jeg fikk nytt understell uten hjul, derfor buker jeg hjulene på det gamle understellet der låsen til svinghjulet ikke virker. Jeg vil gjerne kvitte meg med bagen siden vi flytter til utlandet om to uker. Men sjekk priser på nye hjul og husk at forhjulet må ha "gaffel". Sportstrekket koster tusen kroner nytt tror jeg. Og om ikke hjula er dyre får man jo da komplett EW rimelig. (Er det du som har sendt meg melding på mob?) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...