Gå til innhold

Tryne_7pp og 2 SA!!

Liinda meg+han vil bli 3

Anbefalte innlegg

Var inne på hjemme siden din og leste om alt du har vært igjennom og opplevd, må bare si at du må være utrolig sterk som fortsetter!! At du har det pågangsmotet du har og den viljestyrken det tar er helt utrolig. Vet selv at etter et tap er ønsket MYE høyere, men tålmodigheten myye svakere! Mistet selv en liten en i februar i år 11+5 og det er det desidert verste jeg har opplevd, så må bare si at jeg beundrer deg på det aller sterkeste!! Det er det tøffeste jeg har lest på lenge!!

Du fortjener virkelig å få det til!!:) Håper du slipper flere plager og flere negative tester!

Fortsetter under...

oj, nå ble jeg rørt:D Takk skal du ha. Det har vert tøfft ja. Jeg er sliten og lei av at alt skal være så vanskelig for oss. Det som sliter mest er at jeg ikke vet om jeg kan klare å bli gravid om noen år. Det er også tungt å vite at det ikke finst noen medisinsk behandling mot akkurat vårt problem. De siste årene har tankene berre godt til prøving på barn, telling av dager, negative tester, positive tester som ender i SA. Men ingenting kan måles med hvor grusomt det var å prøve på nr.1 i 2 år. Jeg gråt hver dag til jeg var helt rød rundt øynene, klarte ike å se andre gravide eller andre barn. Jeg er veldig takknemlig for at det gikk bra med den lille jenta jeg tilslutt fikk. Er så glad for at hun ikke døde i magen min. Dersom jeg er heldig å blir gravid igjen, er jeg lovet bedre oppfølging fra uke 24 med UL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...