Gå til innhold

Hun som har 10 barn alene!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja virkelig, det er lov og være 5-6 barn per 1 voken.

etter det må man ha en voksen til, det pågrunn av at hvis det skulle skje noe så man vet hvor alle er osv.

sånn er det bare, og det er ikke bra og være for mange, tenk på samvittigheten hvis noe skulle skje:o

Tenkte kanskje jeg skulle komme med et lite nnlegg her,før dere setter opp galgen:-)siden det er meg dette sannsynligvis gjelder.

Må bare si at jeg har full forståelse for at dere reagerer på anntall barn,det har de fleste foreldrene mine også gjordt ...inntill de har vært på besøk.Det er tross alt et kjæreste man har som man leverer fra seg.

Mange av barna mine har flere fridager i uken+at noen kommer sent og andre går tidlig...så anntallet totalt er som regel 6-7.

Når det gjelder å ha oversikt så tror jeg med hånden på hjertet at jeg har minst like god oversikt som i en barnehave.(har jobbet der selv).

Der blir man ofte sittende og skravle litt og stoler på at det alltid er en annen som følger med på barna.

Jeg har kun barna å konsentrere meg om og meg selv å stole på. Alt er lagt til rett som en barnehave..og med begrenset område både ute og inne,så har full oversikt hele tiden.

De største ulykken med barna skjer faktisk hjemme...og om noe skulle oppstå så har jeg mange års utdannelse i alternativ medisin,så mister ikke fatningen og har vel en viss peiling på hva jeg skal foreta meg.

Dette var bare ment som en liten opplysning før lynchstemningen tar helt av.:-)

Kanskje bør dere tenke på de som er fornøyd med meg og måtte miste plassene sine.

Selv tror jeg at de er så oppegående at om noen ikke var fornøyd med opplegget her så ville de selv ta affære.Får stadig inn søsken nr 2 her ...så føler jo at det er en tillitsærklæring.

Har hatt mange foreldre med kontakt innen komunen.også en ordfører bestemor som har vært her..så vil bare si..ikke ta alle under en kam.

Pst::betaler skatt!!

Vennlig hilsen Gunn

Men flott at du betaler skatt. men dette gjør du jo på ett annet firma du har! du krever at foreldrene betaler deg svart. altså så får ikke de skrevet det av på skatten. men du registrerer din inntekt på ditt andre firma. og det er ikke lovlig!

Men synes jo det er pussig at du stadig har ledig plass da...

Men alle gjør jo som de vil og sånn er det jo. men man har jo krav på å vite om man ønsker det. For som alle sier dette er det kjæreste vi eier og har!

Har ikke engasjert meg før men ser jo nå at flere stusser. så da ville jeg bare si noe også.

Men tror helt sikkert du er dyktig!

Annonse

Flink eller ikke, man kan ikke ha full oversikt til enhver tid når 10 barn skal ha 3 bleieskift, 2 måltider og 1-2 lurer i løpet av dagen... For ikke å snakke om når 10 barn skal kles på for å gå ut... På småbarnsavdelinger i barnehagen ved siden av oss er det 3 barn per voksen.... Det sier vel sitt...

Synes i allefall ikke at det gjør noe at foreldre blir gjort oppmerksom på hvordan hun praktiserer.

uansett om noen mener vi legger oss opp i noe vi ikke har noe med. jeg vet med meg selv at jeg ville blitt temmelig skuffet om noen holdt tilbake informasjon som kunne vedrøre mitt barn!

akkurat blitt godkjent som familiebarnehage og reglene sier er gjennomsnittet alderen over 3 får man ha 5 stk på 1 voksen er gjennomsnittet under 3 år er der lov og ha 4 barn. fulleplasser vel og merke.

samme regler for dagmamma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...