Gå til innhold

helt utrolig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte bare dele et lite gledens budskap fra meg..

jeg som ammet fordi det er sunt og praktisk, men har grått og hylt over vondt når jeg gjør det...

på ammehjelpen.no (etter tips herfra) fant jeg ut at jeg har noe som kalles reyunalds fenomen eller noe sånt. så etter å ha fulgt noen enkle råd derfra (varm klut på brystvorten etter amming, drikke sort te, spise magnesium og b6...) samt vært en tur hos fysioterapeut for å rette opp en skjevhet i nakken til veslejenta mi,

er ammingen slettes ikke såå vondt lenger.

klart, jeg er sår fra før nå, så litt henger jo i, men nå går det an. og det er ikke så ille underveis, er bare litt sår etterpå og akkurat i starten..

fantastisk.

merkelig hvordan bare noen sekunder med massasje fra fysio hjalp så sinnsykt på sugeteknikken til vesla, må bare anbefale kommunefysioterapeut Inger i Tønsberg altså!!

fantastisk dyktig dame!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :D

Veldig glad amminga her har gått så lett. Håper du klarer å nyte kosen mer nå :)

Skrevet

ikke helt kos enda, men det nærmer seg! :)

åå, så utrolig fint:)

Skrevet

Så flott!!! :)

Husker godt de fortvilte innleggene fra deg...

Utrolig utholdende er du, d må jeg si.

Snart blir d kos, og da blir d verdt alt strevet, alt vondt og alle tårer.

Skrevet

Håper du får til den kosen :)

Er et helt spesielt bånd :) Koser meg virkelig med amminga, men er en pappa her som gleder seg til vi begynner med grøt så han og kan ta del i matinga og ikke "bare" bleiestell :P hehe

Kooooos deg og nyyyt det :)

Skrevet

hihi, pappaen her var gretten da vi var på hyttetur og jeg ammet på natta i stedenfor at han fikk gi flaske, faktisk!

(hun legger seg klokka ni, så jeg har maks melkespreng lenge før hun skal ha mat igjen, sånn i firetida. da er det godt det finnes pumpe!!)

han pleier være rimelig gretten når han står opp til firematen, men når han plutselig ikke fikk den lille stunden med datteren sin, savnet han det!

koselig, egentlig:)

Skrevet

Ja kos å se at de setter pris på ungene sine og tiden med dem :)

Jeg elsker å "smugtitte" på ham når han duller og leker med henne :)

Han er ganske tøff og macho til vanlig, men når han holder på med henne blir han så myk :P

Jeg blir jo forelska på nytt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...