Gå til innhold

Urban Jungle spørsmål???????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt OTH vogn fra Nederland ? Hvor mye ble prisen for alt? altså med frakt å sånn? Prøver å regne ut nå, men vet ikke om jeg har kommet frem til riktig pris??

på storkene får jeg den for 5400 ser jeg, så det ser ikke ut som det er så mye å spare på å kjøpe fra Nederland.

Håper noen kan hjelpe meg litt og komme med erfaringer :=)

Skal jeg bestille fra Norge eller Nederland...hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man kjøpe JOggster Twister her hjemme i norge? Og i såfall hva er linken? Har falt for den vognen men det er mange skjulte kostnader i nederlad så jeg med 19% lokal moms + 25% toll moms + evt toll i norge og den kommer altså :-( Også pluss frakt selvsagt og en kreditkort kostnad på 60 euro. Dette blir mye etterhvert :-(

Delivery by DPD parcel service, payment by bank transfer or Visa- Master-card, € 60,-

Prices excluding our national 19% VAT, but you might need to pay import taxes. (Norwegian customs charges 25% VAT)

Skrevet

Fant storkene og så at de hadde bare OTH :-/ Jaja jeg får vel lete videre på den joggster twist:-)

Skrevet

Jeg har bestilt OTH, men valgt å gjøre det gjennom norsk butikk, med tankte på eventuell behov for reparasjoner og service senere. Liker også å støtte butikker i nærområdet.

Men jeg har tidligere lest om andre som har bestilt fra Nederland så hvis du søker tilbake på gamle svar finnes det nok.

Skrevet

twisten fås kjøpt bla på barnevognbutikken i storgata på jessheim....

Skrevet

Noen som vet prisen tilsammen da? med alt? Blir det over 6000 så er det ikke vits å bestille fra Nederland. Det er jo det den koster i Norge...

Fikk mail fra Storkene i går, de skal ikke selge OTH lenger pga at det var så lang ventetid!!!

Skrevet

eg har kjøpt OTH fra nederland.

Kjøpte en 2006 modell så det ble mye billigere en i norge.

Prisen er da ikke så vanskelig å finne ut av.

Pris på vogn

frakt

regning på moms mottar du ca 1 måned etterpå(25%) utgjordet ca 1000 kroner.

Det er ikke toll på barnevogner

Vognen ble levert på døren 7 dager etter eg bestilte den.

Trur ikke du skal være redd for eventuelle feil, klagemuligheter.

Babyjungle er kjent for god service!

Skrevet

Altså - du betaler IKKE Nederlansk moms, men norsk. Altså kun 25 %. Frakten er 60 euro, det er ikke noen kredittkortavgift på 60 Euro.. Du betaler altså prisen du får oppgitt når du bestiller som norsk (den er fratrukket Nederlansk moms). + frakt 60 Euro. I etterkant får du et krav på 25 % moms + evnt ca kr 200 kr i behandlingsgebyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...