Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 For en mnd tid siden skrev jeg innlegg her om tips om hvordan jeg skulle slutte å amme - 20 mnd småtass. Det ble ferie, og alle rutiner ble brutt, vi var på farten og gjorde kjekke ting, så pupp ble helt glemt. Det var ikke spørsmål etter pupp i det hele tatt. Vel hjemme er puppen fremdeles glemt. Men - vi har hele tiden stått igjen med 05 måltidet... Det gjorde vi fordi vi ville prøve å få sove litt lenger enn det om morgene, noen deler av ferien var vi sammen med andre og ville ta hensyn... Men hvordan/når reduseres melkemengden? Har gått fra sikkert 3 måltid om dagen, samt nettene holdt vi på mer enn nå også. Kan det ha blitt mindre nå? Eller økes det som før med det måltidet jeg gir. Jeg føler det virker ganske smålig når h'n ligger der, men samtidig føler jeg det er mer om kveldene vrs dag..... Må vel slutte med den morgenammingen og snart.... (og den har etter ferien blitt tidligere og tidligere.... noe jeg tror kan ha med at søsknene deler rom og den ene bråker når h'n sover) En annen ting: Etter 2 stk ammebarn, så skal vel brystene være ganske "dradde" - hengepupper.... Før var jeg liksom ikke fornøyd med puppene, de var så små.. Så fikk jeg barn, og var fornøyd med ammepuppene mine... så sluttet jeg og amme, og du så små de var da... nytt barn, amming... nå ammer jeg kun den gangen om natta, de har ikke blitt hengepupper enda... jeg er mer fornøyd med dem enn noen gang.... Er det kroppen som har "eldes", at jeg har lagt på meg siste åra, eller er det rett og slett for mye melk i dem!!?!?!?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 noen som har noen tanker om det jeg skrev her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå