Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 lillemor ble født den 25 juli. Hun har vært en engel å ha med å gjøre helt til i går. Sovet sine 3 timer, spist, fått tørr bleie og sovet i 3 timer igjen. Helt opp i 4,5 time nattetid. Men i går var det slutt på idyllen. Hele ettermiddagen var hun sutrete, ville henge i puppen hele tia og fant ikke roen. Samme i natt. Roet seg kun når hun fikk sovne i min seng ved puppen. Hver gang hun ble lagt tilbake i egen seng våkna hun å skrek. Og det smamme har igrunn skjedd hele dagen i dag også. Er det økedøgn eller hva? Er så bekymret. Starta m ammete i går. Apoteket sin som inneholder karve, fennikel, anis og nesle trur æ det var.. Den skal både virke positivt på melkemengden i følge apotekeren, og være bra om baby har luft i magen. Syns mnesten den virka tvert om æ... Gode råd mottas med takk! Akkurat nå sover Lillemor i min seng. Ammet henne for en drøy time siden liggende i senga til hun sovnet. Turte ikke å flytte på henne, så nå sover hun.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Kan godt være økedøgn...Lillemor mi har d støtt og stadig, så da er d bare å lene seg tilbake og følge hennes behov mens d står på Hvis du tror hun kan reagere på ammeteen, ville jeg ha sluttet med den. Føler du at du hadde lite melk, er d jo helt naturlig om det kom økedøgn også Bare ta det med ro, og la henne spise når hun vil De første ukene/mnd av bebisenes liv må jo mage og tarmsystemet lære seg jobben sin, så slike urolige døgn vil nok de aller fleste oppleve før eller siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå