millymolly&mini Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hei. Trenger litt hjelp. Denne pp-en er første gang i FF, men jeg har en forrige mnd syklus inne på ladycompen. Hvordan kan jeg putte den inn i FF? Skjønner ikke så godt engelsk, det er det som er problemet... Følger dere rådet med å vente å teste 15 dager + 4 dager= til 19 DPO?? Må bare si jeg er superfornøyd med FF:) Krysser fingrene nå at det blir to streker om 10-13 dager.
Hera83 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Hei! Jeg har ikke svar på spørsmålene dine, men ble nysgjerrig på fertility friend. Hvordan funker det? Skal man legge inn temperatur og slikt??
millymolly&mini Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Hei! Jeg tar tempen under tunga hver morgen, helst til samme tid når jeg våkner og før jeg står opp, og så legger jeg inn data inn på www.fertilityfriend.com. Der kan du legge inn det du vil, som feks tegn ved livmortappen, el-tester, el-slim, sex og masse masse mer. Du får en graf og fargekart som viser vei i syklusen, og sannsynligvis fruktbarhetsdato også forteller den deg om du har "high score" mellom sex og el-dag. Kjempebra:) For hver dag får jeg en mail som har masse info om den situasjonen i syklusen jeg er i. Feks jeg hadde eggeløsningstegn i en hel uke, og temperaturer som bare steg med 0,2, så vanligvis hadde jeg gitt opp, og kanskje ikke truffet el-dagen. Jeg har ladycomp, men den er ikke helt til å stole på med mine vanskelige sykluser...(ps du kan bruke et vanlig termometer) Og det beste du trenger bare en mailadresse, ingen andre personopplysninger:)
Hera83 Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Ok, tusen takk! Kanskje jeg skal prøve det jeg også.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Hei:) Hvis du ser rett over kalenderen er det piler. Der kan du bla deg tilbake til mnd før. Så kan du bare trykke på den datoen du vil begynne å registrere temperaturer. Kjempefornøyd med FF jeg og:) Jeg tester den dagen jeg forventer TR jeg, eller et par dager før hvis jeg er veldig utålmodig, hehe. Lykke til! Håper du får 2 streker om 10-13 dager:)
millymolly&mini Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 Takk for hjelpen! Fikk det til, så nå har jeg litt mer data FF kan sammenligne... Lykke til til deg også! Håper jeg blir medlem av april-terminklubb!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå