Gå til innhold

April: Hurra!!

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Matilde har klart å tisse på potta for første gang!! Jeg ble SÅÅÅÅ glad da jeg hørte det sildret (tidligere har hun bare sittet og latet som), og skrøt uhemmet, og pappaen kom løpende fra stua da han skjønte hva som hadde skjedd.

Megastolt jente som pekte og pekte og sa "vann!!!", hehe.

Situasjonen oppstod etter at hun hadde løpt ut på do og dradd av seg bleie og bukse og nekta å ta det på igjen. Jeg fikk ideen om å hente en av trusene jeg kjøpte i fjor sommer (for å dekke bleia når hun hadde kjole og skulle være "fin" i varmen). Fikk valget om å ta på den eller bleia, og valgte etter litt furting over ikke å få løpe naken, trusa. Hadde den på seg gjennom hele barnetv (og satt på håndkle i tilfelle uhell) og da det var tid for legging spurte jeg om hun ville tisse på potta. JA! Satte seg ned og begynte først å presse, så jeg tenkte at litt avledning kanskje var lurt. Fant et reklamehefte som lå på doen der ute, og pekte og forklarte til bildene - og vips så sildret det.

Da er håpet om å få henne bleietørr før 2008 plantet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Kan tenke meg en stolt snuppe da mamma og pappa jublet!

Håper det fører til "mersmak" :-)

Her i gården går det dårlig.

Var på fin tur en stund, men så bestemte han seg for potte/do-nekt.....så nå har vi resignert inntil videre :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...