Gå til innhold

Hvilket kjøkken har dere og hva kostet det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere evt. link?

Fortsetter under...

Skrevet

Har høyglans hvitt fra IKEA, betalte rundt 25 000,- for det, men da har vi ett veldig lite kjøkken :)

Skrevet

ååå det kjøkkenet er bare helt nydelig lille trille.

var prisen inkl. hvitevarer? og hvor stort er kjøkkenet deres?

Skrevet

Det var inkl. innebygd micro,oppvaskmaskin og komfyr.

Kjøleskapet kjøpte vi utenom.(SideBySide-skap.Tror det kosta ca 20.000.-)

Kjøkkenet vårt er på 24 kvm.

Skrevet

åå misunnelig. vil ha sånt kjøkken jeg og.

tegner de opp gratis? hvilken benkeplate valgte dere?

Annonse

Skrevet

Lille trille, kan jeg spørre om noe!? (sniker meg inn i tråden hihi) Hvordan SideBySide skap har dere? Elektrolux?

Skrevet

Nyyyydelig kjøkken!! Men den dagen kommer aldri når jeg bruker 120 000 på kjøkken. Gidder ikke å bruke så mye på badet engang=)

Skrevet

Byggmakker tegna det opp gratis,ja.

Vi valgte kirsebær benkeplate og Merbau heltre gulv.De er noenlunde lik i fargen.

Har sorte hvitevarer (hehe),og sorte, fliser med lyse sjatteringer i mellom benken og overskapene.

Skrevet

Vi er selgere av Nettoline kjøkken (www.nettoline.no) Og Biga kjøkken, blant annet (www.biga.no)

Nettoline er et ganske rimlige kjøkken, der kan du få både melamin, folie og heltre dører, litt valgmuligheter for de som kanskje ikke er interessert i å legge så vanvittig mye penger i kjøkken. Vi selger masse nettoline! :)

Skrevet

er det byggmakker som fører det? hørtes stilig ut :)

Skrevet

Okey=) Vi har nemmelig kjøpt oss det nå, og da vi starta det,så dura det så inn i hampen! Må jo være noe feil, hmm. Takk for svar:)

Annonse

Skrevet

Jepp,alt er kjøpt hos Byggmakker.

Vi bygde hus,og valgte derfor en totalleverandør.

Mulig vi kunne ha fått det rimeligere,men vi bodde så langt unna at det ble vanskelig å shoppe rundt.

Skrevet

det ene kjøkkenet på nettoline var veldig fint. Nice hvitt

og på biga: casa hvitmalt eik tror jeg det het

Skrevet

ah, oki.

har sett et nydelig bad på byggmaker. du har vel ikke bad derfra og?

det var litt vaniljefarget med to glasskap på hver side av vask. glass i skapene

Skrevet

Nice hvit er en ganske rimlig variant faktisk;) Det er foliedør:)

Skrevet

men det er ikke dårlig kvalitet?

det ligner veldig på det lidingø fra ikea :)

Skrevet

-Haldenjenta- Vi har ett nettoline kjøkken, men jeg er ikke fornøyd med frontene på kjøkkenet vårt (hvit bue, syns det er litt 80-talls) Men det er vel kansje ikke noe problem å bytte fronter på det hvis vi kjøper de hos dere?

Skrevet

I leiligheten vi nettopp solgte som vi bodde i og pusset opp valgte vi ståt fra IKEA. Helt greit med IKEA kjøkken, veldig rimelige løsninger! betalte 15 000 for det.Her vi leier mens vi venter på at huset vårt skal bli ferdig er det et GAMMELT kjøkken fra HTH, ikke brukbart, men det er nok mest sannsynlig fordi at det er nesten 20 år gammelt. Ingen aning på hva det koster.

I huset som bygges nå som vi skal flytte inn i i janar 2008 har vi valgt SIGDAL strada hvite fronter, alle hvitevarer integrert i stål fra whirlpool (6th sense) og håndtakene er også i stål. Benkplaten er 40 mm tykk i laminat wenge stav. Blir kostende 65 000 uten montering. I KSU tegner de gratis i allefall. Håper det blir så fint som vi tror. Har plukket ut lys beigetona fliser med sølv dekor og siden løsningen er halvåpen skal vi sette opp en vegg i glassbyggestein som er blange med noen sorte innimellom. Tror og håper det blir fint :-)

De solgte nettoline på jobben til sambo før. Men de sluttet med det fordi at det hadde så dårlig kvalitet at kundene var mye misfornøyde..

Skrevet

Skjønner hva du mener med 80-tall;) Det er ikke noe problem å bytte dører nei, og du har jo et ganske bredt utvalg også! Har du sett hvit ask!? Knallfint! Det skal vi ha da vi bytter nå;)

Skrevet

Dårlig kvalitet, hvordan da? Jeg ville jo heller hatt en foliedør, enn feks en som var malt. Nettopp fordi at en dør som er malt tåler mindre. Jeg har aldri fått en eneste klage på feks hvit nice, og jeg har jobba der en stund nå.

Skrevet

Nydelig kjøkken Liz :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...