Gå til innhold

Veeeeldig hovne bein... farlig?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har i perioder veldig hovne bein, og hjelper ikke om jeg drikker mye vann. Hjalp før, men ikke nå lenger. Jeg er ikke gravid. Nå den siste tiden så har jeg hatt konstant antydninger til vann i beina, og samtidig i fingre når jeg våkner om morgenen, men dette er noe som avtar utover kvelden. For to dager siden så merket jeg på beina at de vare veldig hovne. Hele foten denne gangen, ikke bare rundt anklene som ellers. Og dette har ikke gått ned noenting. Er like hoven, hvis ikke verre i dag og det begynner å bli veldig ubehagelig.... er dette farlig? er av natur ikke så veldig redd for at det skal feile meg noe så fort jeg har vondt, men dette med beina bekymrer meg en del..... hva har gjort at akkurat disse dagene har vært verre enn ellers.......

Håper virkelig noen kan svare meg.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10062466-veeeeldig-hovne-bein-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en tur til legen. Det kan jo være flere grunner. Jeg har jobbet på sykehjem i lengre tid, og har sett en del pasienter der med mye vann i beina... det er ofte grunnet hjertevikt (men de er jo gaaaaamle) men prøv å drikk masse kaffe, det er vanndrivende. Men jeg vil anbefale deg en legesjekk! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...