hildus Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg vil ha ny vogn til nummer tre som skal komme i desember. Trenger en lett vogn pga bekken problemer også utenom svangerskap. Jeg har sett mye på OTH, mne liker ikke at den ikke jkan legges helt ned i ligge stilling, vurderer easy walker sky som jeg synes ser helt perfekt ut, så har du Quinny som er en annen pris på og som jeg kun trenger å kjøpe sportsvognen til da jeg kan låne bag...men synes den vipper lett og virker allerede litt slarkete etter 9 mnd bruk ( de som jeg skal låne beggen til har brukt den i 9 mnd) Noen gode råd fra dere andre!!!!!!
allegodetingertre Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 I alle fall ikke Quinny! Tipper lett, dårlig kvalitet, bred mellom hjulene og smal sittedel i sportsvogn. Har selv OTH, men ville ikke gått for den da du ikke kan ha baby mot deg i sportsvogndelen. Synes ikke sportsvogndelen er lun nok til en baby. Ville heller ikke gått for Easywalker av samme grunn. Hva med teutonia spirit s3? Veier jo litt mer enn OTH og Quinny, men har svingbart forhjul, er vendbar og god å trille. Bugaboo er også lett, stor og fin bag, vendbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå