Gå til innhold

8 uker og STOR mage, flere??


refluksmor + spire i magen

Anbefalte innlegg

Her er det umulig å skjule at man er gravid, jeger ingen tilhenger av de som ikke kan fortelle det før det har gått 3 mnd, itillfelle de mister, forrige svangerskap mistte jeg når mange rundt meg viste om det, det var deilig for da hadde jeg de rundt meg når det skjedde. Men tilbake til saken..... :) Jeg måtte ut for 1/2 uke siden å kjøpe MAMMATØY!!!!!

Tok graviditetstest på tirsdag og den morgenen syntes jeg at buksene var litt trange rundt magen..... tok en test for mensen hadde uteblitt. Var hos legen på onsdag, han gav meg ingen termin dato for han var usikker (hadde mens forrige mnd i max 3-4 dager)

skal til UL til mandag for å se om jeg er lenger på vei, men uansett!!!!, jeg kan jo ikke være så veldig langt på vei, buksene for trange rundt magen før jeg har tatt test... hvordan skal jeg se ut etter 9 mnd.... det lurer jeg på .........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min store mage kommer og går.. hehe

Spørs på hvor "luftig" jeg er fra dag til dag.. Er 10+5 i dag, så babyen + bagasjen dens er jo ikke store saken enda.

Men du kan jo kanskje ha 2 eller flere.. da vokser jo magen raskere.

Uansett, lykke til på ferden :)

moro med gravid mage da, gleder meg MASSE til min endelig vises på alvor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 7 uker, og min mage er også betydelig større enn tidligere. Har prøvd et par bukser som har strammet godt, så jeg må nok ut å kjøpe mer behagelige bukser å gå med.

Skal til lege på tirsdag da, får høre med han om dette er "normalt". :-) Siden jeg selv er tvilling så må jeg innrømme at jeg er litt smånervøs for at det skal være to. hehe, kanskje jeg til og med håper på det siden jeg allerede er vokst over magen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke lett dette, jeg vet jo ikke sikkert hvor langt jeg er for ingen lege/jordmor har fortalt meg det, har regnet ut selv, kan jo hende jeg er mindre også, på ett annet sted jeg regnet ut ble det bare 6 uker.... hm.... skal til UL på mandag spennende å se hva ho sier. lykke til iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg er litt større en deg på bilde 1 så deilig å se at det er flere!!! Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...