Gå til innhold

7uker og blødning. Flere?


to-em

Anbefalte innlegg

Jeg er 7uker på vei, ca. I går kveld og idag har det kommet litt friskt blod på papiret når jeg har vært på do. Ekkel følelse! Flere som har hatt det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja desverre så fikk jeg det forrige gang jeg hadde SA. Begynte og blø på kvelden og neste dag kom det. Men det kan bare være at skjede veggen har fått en rift eller noe. Det kan jo også skje. Så ta det med ro så lenge du ikke har vondt sier legene, da er det ikke farlig.

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hadde det. Var på ultralyd etterpå og alt var fint. En av fire opplever det, og så lenge det ikke kommer mye blod er det antagelig helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, titter inn fra 3. trimester! Jeg blødde litt friskt blod i uke 6, uke 9, uke 16, uke 17 og uke 29. Det er ingenting å bekymre seg for fikk jeg beskjed av jordmor. Kan lett skje pga skjøre slimhinner og sånt. Det går sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Trenger ikke å bety at du mister. Hadde en liten frisk blødning uke 5-6.Var veldig stressa den perioden. Ga seg etter noen timer. Så fikk jeg en liten blødning i uke 8. Fikk d etter at jeg og sambo hadde sex da. Men d gikk fort over. D var friskt og ikke kom d klumper. Har hatd 3 sa og 1 ma,og de gangene kom d brunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...