Gå til innhold

Hvor lenge får man gå på Reductil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du

Jeg hadde en over vekt på ca 30kg da jeg begynnte på reductil, og da spurte jeg legen min om hvordan vi gjorde det da mbi gikk ned på "normal" nivå, fikk da til svar at jeg kunne fortsette på reductil til jeg var i mål. Det var det som var tanken for meg og, men etter som jeg opplevde de siste ukene å få veldig negative bivirkninger av å gå på pillene valgte jeg slutte nå som jeg er halveis i slankinga. Merker på humøret at det var riktig for meg nå.

Tror noe av det du merker når du begynner å gå ned er at tankene forandrer seg, feks : jeg skal sørren meg ikke opp igjen, se hvor flink jeg er, for en jobb jeg gjør osv osv, denne possetive talen til deg selv gir deg selv tillit og oppmuntring til å fortsette menner jeg. Men ta en prat med legen din du, så får du bekreftet eller avkreftet det jeg sier nå.

Lykke til med slankinga, og ikke glem treninga da

Takk for svar. Jeg er faktisk flink til å trene nå og det er så deilig å kjenne treningslyst igjen! Merker at snopsuget er helt borte og det er så deilig! Har du spist snop innimellom eller holdt deg helt vekk fra det, I"nger- det er meg"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...