Gå til innhold

Flere med bare litt symptomer?


wjkcg

Anbefalte innlegg

Er i uke 10 nå (9+3). Synes det virker som så mange merker graviditeten så intenst, med overveldende trøtthet, kvalme etc.

 

Merker bare litt jeg. Litt ømme bryster (som er litt større), litt oftere på do om natten, litt mer sliten, litt dårligere humør, men ellers ganska som vanlig. Slitenheten er dessuten mindre nå enn det var. En del av meg ønsker meg full pakke med plagsomme symptomer bare for å føle meg trygg på at det jobbes. En annen del er ganske fornøyd med å slippe kvalme. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det. Trodde selv jeg var i uke10 også at jeg var ikke det,men etter en ultralyd for en uke siden fant legen ut at jeg bare var i 6. Men jeg har ingen symp,nesten, kun murring korsryggen og litt ømme bryster. Magefølelsen min er ikke helt god,selvom mange sier at de ikke hadde noen symp. Men idaghar jeg i tillegg fått litt blødning. Håper på det beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+5 og har også lite symptomer. Er kvalm enkelte dager, men det varierer. Var litt mer plaget med kvalme for noen uker siden. Litt ømme bryster, men ikke så plagsomt. Går nok oftere på toalettet enn normalt. Sliter ellers med dårlig matlyst og blir fort mett. Også litt bekymret fordi at jeg ikke har noe særlig symptomer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

Jeg er 8 uker på vei, har som du bare litt symptomer, ingen kvalme, litt vondt i ryggen, trøtt/sliten, må på do med første mann hang jeg over do skåla og hadde veldig symptomer ikke å anbefale :) Man blir jo litt redd når man nesten ikke har symptomer, det gjør jeg, redd for å miste, har mistet en gang å det får holde.

 

Lykke til, du som har fått litt blødninger håper det går bra for deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 10 nå, og INGEN symptomer utenom litt ømme bryster. Hadde det akkurat likt forrige gang, så regner med det er en liten gutt til ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også lite symptomer og er 9+4:) men i går merket jeg faktisk at jeg ikke kunne fordra pizza bakdelen ( som jeg alltid har ELSKET) hehe. ble skikkelig kvalm. har også mindre matlyst, går ofte på do om natten (morgenen),mye luft. puppene har faktisk blitt vondere igjen??? de hadde ett lite opphold der de ikke var veldig vonde, men nå er de plutseligkjempe vonde igjen...hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er 7 pluss 1 og har hatt lite symptom. Hadde litt vondt i brystene i uke 4 og 5, men ellers rolig. Jeg har ikke antydnin til kvalme (enda....) til tross for at jeg spiser litt uregelmessig og sover i hytt og vær! Det er jo litt spennende og rart, vet ikke hva jeg skal forvente siden dette er første gang. Siden jeg er 35 år har jeg jo likevel siste 15 årene fått med meg alle venninners graviditetssymptomer og går jo og forventer det sammen. Men stille og rolig hos meg. Forstår godt du som tenker at det hadde jo vært litt kjekt å føle på dette. Hadde kanskje forstått bedre at jeg virkelig er gravid??? Men om det kommer angerer jeg nok på den tanken. Vi skal nok være takknemlige for at vi er i god form!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...