Gå til innhold

hvilket merke mme bruker du og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte på NAN 1, bytta deretter til NAN HA1 (får på apotek), og alt gikk mye bedre. Nesten ingen magesmerter lenger, og jenta er srålende fornøyd.

Tror du kommer til å få mange forskjellige svar her, det som er viktig er å prøve ut litt forskjellig for å se hva som passer til ditt barn. Ingen barn er like, så derfor så kan noe som fungerte fint for mitt lillegull, fungere dårlig for deg og omvendt..

Ja, vi må vel bare prøve oss fram tenker jeg. Har lyst å bruke Hipp siden den er økologisk, men butikken her har jo bare hipp2... får lete litt da.-) men det virkder litt greit med nan siden de har disse drikkeklare kartongene til "nødstillfeller" (men så var det dette med å boikotte nestle også da... sukk). takk for svar i alle fall:-)

Annonse

hipp 2 er bare et TILLEGG og ikke en erstatning for morsmelk. hipp 2 er ment for barn over 6 mnd som spiser annen mat i tillegg. bare som en liten info.

jeg bruker nan. gullet mitt fikk dette på sykehuset og da fortsatte jeg med dette da jeg kom hjem. han lå på nyfødtavd.

ingen magevondt og veldig godt fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...