Steinsdottir Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg er 27 år og har brukt p-piller siden jeg var ca 19-20. Sluttet med pilla september 06, dvs snart 1 år siden, har ikke fått regelmessig mens ennå. De to siste mensperiodene har det gått 6 uker i mellom. Vi prøver og prøver, men blir ikke gravid. Burde jeg gå til lege, nå som det snart er 1 år siden jeg sluttet med p-piller? Eller burde jeg vente til jeg får regelmessig mens? Noen forslag som øker sjansene?? Trenger sårt hjelp, frustrerende å gå slik når vi ønsker oss barn!!
lindynatt Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Ikke kast bort mer tid.. et år er lag tid. Gå til lege... sjekk hormonene dine..
Steinsdottir Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Ok, kanksje det er noe med de!? Takk
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ja gå til lege å få sjekket det
Dodlimammatil2 Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Enig med de andre, legen kan helt sikkert hjelpe deg. Men jeg har hørt d er ganske vanlig at det tar et år før du kommer i gang med syklusen etter p-pillebruk... Lykke til :-)
mamma til tre prinsesser Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 jeg sluttet på p-pillene i aug i fjor og har hatt veldig lange og ustabile sykluser etter det. da jeg endelig kom meg til gynekolog viste det seg at jeg har pcos og ingen eggløsning, kan jo ikke bli gravid uten det. så nå har jeg fått pergo. er ikke sikkert det er dette som feiler deg, noen trenger jo bare litt tid på å komme inn i rett system igjen etter p-pille slutt, men det kan jo være verdt et forsøk. bedre å få en grunn til at en ikke har blitt gravid enn å prøve, håpe og bli skuffet mnd etter mnd. lykke til...
Steinsdottir Skrevet 13. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2007 Tusen takk for alle svar, tar i mot alt med takk! Skal ringe lege nå. 1 år er lenge å vente, greit å finne ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå