Mololsen Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Heia:D æ kan ikkje da, men etter d kan æ kvær gang:) Vi må vel bare gjøre som de før oss å reservere bord langt framover åsså håpe på at d kommer nån:) Veit de som e inne på babyverden.no har treff de åsså. Sku ha klart å samkjøre de kanskje?
Kickin Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 For meg passer torsdag bra, har ikke vært på treff tidligere, så håper flere kommer... Sted, klokkeslett?
lillemor og lillebror Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 Bruke å være på Gründer kl 19. No e d kanskje kommet nåkka i veien så æ ikke kan på torsdag. Vet ikke helt enda... Så æ årke ikke bestille bord, siden d e så usikkert...
Maria&Casper Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Johoo.. Tirsdag den 21 har vi formiddagstreff på Meieriet klokka 12.30..
lillemor og lillebror Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 Ja, d hadde jo gått ann.... Men skjønne mæ ikke på babyverden... Vet du når dem har treff?
IsIsIs! Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg vil gjerne komme på treff! Denne og neste uke er jeg borte, men etter det hadde det vært kjempeartig å møte andre gravide. Har termin 1. desember )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå