Gå til innhold

Dag 12 etter Ovitrelle, positiv test

Anbefalte innlegg

Så jeg klarte ikke holde meg... testet både på fredag og i dag. Begge testene er positive, men tørr ikke bli for håpefull da det bare er 12 dager siden jeg satt sprøyta i dag. Skulle egentlig ikke teste før i morgen, søndag, men ble litt vanskelig når jeg fikk tilsendt 5 sånne billigtester fra nettet på fredag!

Er det noen som har testet på dag 12 etter sprøyta?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10060293-dag-12-etter-ovitrelle-positiv-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet svaaaaakt positivt på dag 12 etter inseminasjonen, blir vel dag 13 etter ovitrelle da. På dag 15 testet jeg klart positivt, og nå er det bare en mnd igjen til termin:) Det er jo usannsynlig spennende å gå og vente etter en inseminasjon, så har full forståelse for at du ikke klarte vente. Krysser fingrene for at testene fortsetter å være positive! (jeg tok vel noe sånt som 7 tester tilsammen... hehe, det er vanskelig å tro på den dagen man er så heldig å finne ut at det klaffet)

Lykke til!

Klem fra

Den må tas når el nærmer seg. I følge min gynekolog kan man ikke fremskynde el, men ta sprøyten for å være sikker på at egget slippes. Man har vel gjerne litt mer kontroll på tidspunkt for eggløsning med el-sprøyte da egget slippes innen et visst tidsrom (husker ikke hvor lenge etter). Det beste å få en ul først for å finne ut når sprøyten bør settes.

Annonse

Jippi, da er det endelig søndag og 4 positive tester senere tror jeg jammen at jeg tar en telefon til legen i morgen =) Streken har iallefall ikke blitt svakere på disse dager! Og hadde clearblue test som ble til et + i løpet av første minutt i går kveld.... Er vel ikke hormoner fra Ovitrelle som er så sterke ennå???

Takk for alle svar og gratulasjoner! :D Jeg smiler fra øre til øre disse dager!

Gratulerer så mye, lykkes ikke du på første forsøk, hvis ikke jeg husker feil. Det gikk ikke så bra med meg, fikk mensen i går to dager før ikm så jeg slapp å teste.

Ønsker det lykke til og håper at du får et fint svangerskap :-)

Joda, da ble det full klaff på første forsøk... Merkelig at en ferie vi booket i april/mai endte opp med å klaffe så bra som den gjorde!

Takk for lykkeønskninger! Håper du er like bak meg, og får din positive test neste gang!!!

Åh, så kjempe gøy...........også på første forsøk da gitt :)

Kjempe glad på dine vegne.

Spennede md legebesøk, si ifra hvordan det går.

Jeg for min del har kjøpt meg en hund og koser meg med den så lenge, nydelig den og..

Lykke til fremover!!

Annonse

Gratulere med ny hund! Valper er kjempe kjekke! Er det en spesiell rase?

Skal oppdatere hva legen/legekontoret sier i morgen.. vet ikke om jeg tørr si at jeg har testa 5 ganger til nå, og har en test liggende klar til i morgen tidlig hehe

Du må også holde iallefal meg oppdatert hehe Du skulle til gyn. dn 22? Krysser fingrene for at du får noen gode svar der!! Fikk du sjekka den internett siden som jeg ga deg adressen til? Kan kanskje være verdt å få tak i pergotime og bestille ultralyd og se hvordan det funker!?

Hvordan gikk det, fikk du time hos legen?

Det er en blanding av cocker spaniel og en stor korthåret dachs. Veldig nydelig.

Ja skal den 22. Håper jeg får resept på pergotime der, slik at det e i samråd med gyn. Hvis ikke så var den nettsiden kjempe kjekk.

Lykke til dn 22!! Du må holde oss oppdatert. Krysser fingre for at du får resept på pergotime og ovitrelle sprøyta!

Og valpen høres nydelig ut! Gratulere så masse med ny kompis =)

En helt annen ting, jeg har nå tatt 7 tester og er øm og opplåst og er vel ikke tvil lenger!! Første legetime blir 13 sept... Og jeg gleder meg som en unge, får vel høre hjertelyden da?? Hmm, det må jeg sjekke hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...