Gå til innhold

Klarer meg fortsatt ikke uten godis...flere??

Anbefalte innlegg

Jeg går på ketolysekuren, har gått ned litt over 4 kg. På tilsammen like mange uker (hadde et opphold midt i, så har gått ned 2 x 2 kg kan man si).

Jeg har vært en skikkelig godtegris, særlig på sjokoladesiden. Har spist sjokolade hver eneste dag tidligere...ikke noe å være særlig stolt av..... På ketolysekuren nå, klarer jeg fint å gå ned i vekt, og setter meg nye delmål for å holde spiriten oppe. Nå er jeg endelig under 80 kg, så nå er målet og aldri komme over det igjen. Jeg har et mål om å havne rundt 70 kg, men har ikke noen forhåpninger om at det skal gå i en fei. Heller litt sakte og at de forblir borte. Og ketolysekuren fungerer så langt helt flott! Jeg er allerede kjempefornøyd med hva jeg har klart så langt!

Men.... Vi har gitt oss "lov" å ha godis dag på lørdag. Vi spiser ikke de store mengdene, men da er det lov å ha LITT.. Og jeg går allikevel jevnt og trutt ned hver uke. Selvfølgelig hadde det vært det beste å ikke spise den lille sjokoladen i helga også, men for å ikke sprekke resten av uka har vi funnet ut at dette funker for oss. Vi får ikke sååå lyst på noe på tirsdag når vi vet at vi kan spise littegrann på lørdag. Målet på sikt er å også kutte ut lørdag.

Er det flere som "modifiserer" kuren her? Føler meg litt dum, men er samtidig veldig godt fornøyd med det kuttet vi tross alt har gjort - fra hver eneste dag - til kun litt én dag i uka.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...