Gå til innhold

Trenger oppmuntring folkens!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ja det spørs om det blir en dyr flaske...=)

Vi skal spise taco, se film og bare slappe av..

Tusen takk igjen scooby=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får snurpe sammen - kun annen hver dag sex heretter!!! Og vil han ikke ha sex uten eltest får han klare seg sjøl, kan du si:-) Du må bare bestemme dette for ham.

Skrevet

Ja hadde det bare vært så enkelt...=)

Prøver og ser hvordan det går...ligger vel et syte innlegg her senere når reaksjonen hans er kommet=)

Skrevet

Syt i vei du. Bedre å gjøre det her:-D Men kanskje han hører på fornuft også - for dette er ikke tulleråd - dette er råd jeg fikk fra gynekologen da vi lurte på om vi måtte utredes for barnløshet. Vi slapp det:-D Rådene funker!!! :-D

Skrevet

ja det regner jeg med de gjør på de fleste... når jeg fikk min første ble jeg gravid på pillen so det har nok mye med psyken å gjør.. om ikke alt!!=)

Skrevet

Hei!

Ser du har fått rådet av de andre også, men det første jeg tenkte er at dere har for ofte sex rundt el. Dersom man sliter med å bli gravid, må man samle opp litt svømmere vet dere.

Håper du får mannen med på å kutte ut el-testing, dere vet sikkert sånn ca når det skjer, bare ha sex annenhver dag i en lang periode, så trenger dere ikke å teste.

Lykke til!

Skrevet

jeg hadde en sa etter 1. mann og vi prøvde å prøvde etter det, tilslutt ga vi mer eller mindre opp og jeg innfant meg med at her kan vi visst ikke få flere barn..så jeg begynte å slappe av mer og mer og så sannelig så ble jeg gravid igjen... nå venter jeg nr 5...

et godt råd - prøv å ikke fokuser så mye på det hele tiden prøv å slappe av så skal du se at det kommer til å vokse en liten spire i deg også.kroppens psyke er merkelig...

Skrevet

Hei,

Vi brukte over 2 år for å få første mann, 2 mann brukte vi 1 år , mistet når jeg var 8 uker på vei er nå gravid igjen 8 mnd etter SA er nå 8 uker igjen, Det som har hjulpet meg er å tenke på noe annet, vet det er vanskelig... :) Men sånn som å pusse opp, male, hobby du trives med, få det litt på avstand, da er det i boks. Første gang, vi prøvde og prøvde, ble ikke gravide, alle rundt ble det selfølgelig..... men bestemte oss for å legge de litt på is for vi skulle kjøpe hus, 5 uker etterpå var det i boks for da var jeg helt oppe i male / oppusssingsjobb.

Lykke til håper de klaffer for dere. Gi hverandre støtte og tålmodighet, viktig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...