Gå til innhold

Trenger oppmuntring folkens!!!!!


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skulle så gjerne ha flyttet meg over hit til dere.

er så lei skuffelsene hver gang den forbannede tanten kommer, gråt og låt og mister enda mer motet... troen på at det noen gang skal klaffe er svært liten nå.

Føler jeg har flyttet inni en bobble som inneholder jobb, sønnen min og hjemmet vårt (selvfølgelig kjærsten min)

Det går utover forholdet våres, han er mye mer stresset og "ødelagt" enn meg, grunnet alder.... han er i midten av tretti årene og har ikke barn fra før. Vi hadde et veldig bra forhold helt til det begynte å gå så lang tid å ingenting skjer, og vet at vi kommer til å finne igjen dette intime, nære forholdet bare vi får dette av skuldrene våres!! Men NÅR?????

Herregud det må vel kunne å ann for oss også snart!!!

Kan jo bli gravide tydeligvis men det vil jo ikke holde seg der!!

 

Sorry sytingen!! Det må ut!!

Noen som har noen ord som kan hjelpe? Samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har desverre ikke hatt noen problemer med verken og bli gravid eller svangerskapet, men om litt over 2 uker skal jeg flytte herifra og da skal DU få plassen min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk og den tar jeg hjertelig imot... har ikm i morgen så håper å få flytte hit om en mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!!! håper du blir gravid snart. vi brukte nesten 1år på å bli gravide og jeg skjønner deg så utrolig godt!!!

 

men den dagen du sitter der med positiv test i hånda skal jeg love deg det blir anderledes!!!!!

 

alle som prøver litt sliter vel på ett eller annet vis!! stå på så går det din vei snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...

Håper og tror hver mnd men det går bare en vei.. sikkert mye deppa pga mensen i morgen...

Slik er det hver gang...går bedre når den er over og el har kommet og frem til noen dager før mens.. da daler humøret igjen!!

Men en kan vel ikke bare gi opp heller, blir ikke baby av det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken testing snakker du om da?

EL? Den klarer jeg ikke å lavær å teste... Er en god sikkerhet med positive el tester...=) Føles litt bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testing av om du er gravid!!! testet aldri på el! ble så mye stress ut av det!!!

 

de sier jo faktisk at sex kan utløse el!!!! verdt ett forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det nok, men vi er helt enige om det at det føles tryggt å teste El i steden for å lure påi ettertid om jeg hadde det.. det er nok usikkerhet rundt temaet fra før liksom=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bor vi til sengs fra tre dager førtil 1/2dager etterpå=) hehe... Så synes liksom det er rart at det ikke klaffer, det er vel det som er det største spørsmålet våres.... Hvorfor?? Synd en ikke har noe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørsmålet stillte vi oss mange ganger! begge lurte på om det var noe galt osv....

 

men mannen min er blitt helt tullete etter at han fikk vite at han skal bli pappa :-D så det er kjempe koselig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kozlig da... gleder meg til å kunne fortelle sambo at han skal bli pappa=)

Gleder meg til å se gleden i øynene igjen..*sukk* tungt når vi mistet to ganger på rad..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... det har gått noe tregt vil nå jeg påstå!!!

Men men, en må veø bare hoppe over i ny pp og krysse fingrene igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at de el testene tester rett? Beste rådet fra meg er å ha sex annen hver dag hele tiden. Det har funket for oss begge gangene. Tok 6 mnd første gang og klafet på 1 denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på noen ting i det hele tatt egentlig..

Det er de digitale testene og de slår ut akkurat når de skal, har på dagen helt stabil syklus på 27 dager. EL på dag 13 og mens på dag 27.. omtrent på klokka, så tror nok de er rette ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd; slutt og test deg hele tida! Det er ingen grunn til å drive å teste for el hvis man er nogenlunde regelmessig i syklusen. Ha sex annen hver dag fra ca 10. dag etter siste mensen start - en ukes tid hvertfall. Ikke spis ibux eller andre NSAIDS. Slutt med røyk/snus både du og mannen din. Dropp alle tester, slapp av og tenk positive ting. Når man styrer og ordner sånn som dere holder på nå, blir kroppen stresset og man blir mindre fruktbar. Dessuten blir selve sexen bare stress og lite kos - sånn skal det ikke være!

 

Når du så nærmer deg neste ikm - avtaler du med deg selv at du må 5 dager over tida før det er lov å teste. Også må du ikke gi opp håpet!!!

 

Vi holdt på noen år vi også - men dette trikset med sex annen hver dag vi lærte fra gynekologen gjorde susen.

 

Og - aller sist dropp å telle prøveperioder. Man blir enda mer stressa av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd scooby....=)

Det er vel lettere sagt enn gjort, må vel kunne ta seg selv i nakken snart og kave seg vei utav bobbla....

Det er vel det største problemet og få med mannen på dette..*arg*

Blir bare så oppgidd, og vet liksom alt du sier men det er dette med å gjennomføre det som er det vanskligeste, har liksom kommet inni et mønster og det er ikke bare bare å komme seg ut, men jeg kan vel ikke bare sitte og vente på at ting skal skje av seg selv heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Slet også å bli gravid med første. Da vi hadde prøvd i over ett år ble vi sendt til utredning for ufrivillig barnløse. Gjennomgikk en god del tester, og skulle inn til prøverørs behandlig i april/mai. Men så ble jeg gravid i des, nøyaktig 4 år etter. Har nå en sønn som blir 5 år i neste mnd og venter nr to i des. Som vi bare brukte tre mnd på å lage.

Et råd er å reise bort, slik disse er laget:o) Ikke gå til sengs for å lage barn, legg vekk tester og slikt. Plei dere selv og forholdet:o)

Er dere utredet?

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg selv i nakken og si at sånn vil du ikke leve. I know it's hard - har luktet på dette "kjøret" selv. Dessuten - hvis man vil bli gravid - er det mye lettere når man følger dette enkle prinsippet. Dette løpet er det du som kjører - mannen din er nok lettere å snu enn deg sjøl tenker jeg.

 

Det er ikke uten grunn at folk som ender med å adoptere plutselig får egne barn. Det hjelper å slappe av:-D

 

Lykke til chick, og gjør noen endringer allerede i dag. Lov deg selv å kaste eltester - og ikke ha et lager av gravidetester heller. En eller to holder om du venter til den dagen du er 5 dager over tida.

 

Så gir du kanskje nesten opp og tenker på andre ting, også plutselig en dag står du og lurer på om du ikke skulle hatt mensen snart da? Også sitter'n.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, et godt råd til deg: slutt og tenk så mye på at nå skal dere bli gravid. Ta tiden med hjelp og kos deg med mann og sønn, så skal du se at ting kommer av seg selv med tid og stund. Trur det der med testing av alle mulige sykluser er med å ødelegger for mange, er en forbanna uting. Har nemlig en teori på at kroppen og hjernen blir ekstrem stressa av det og så går det galt. For det meste sitter i hodet. Så et godt råd fra meg til deg, IKKE stress, IKKE test, la det gå sin gang. Det VIKTIGSTE la sex være kos og ømhet og ikke Babylaging, det også ødelegger. Så finn fram lysa, vinen og kos dere....

STOOOOOR KLEM fra meg til deg.

ps dette var ingen kritikk og formaning, bare velmente råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok det....

Jeg har lagt frem forslag til å ikke ta EL tester fordi jeg omtrent kjenner når egget løsner...men det falt ikke i god jord for å si det slik, han som står på utsiden ville "vartfall ha testene"

Men ja jeg må nok rive noen nakkehår på meg selv også... hehe.

Har ingen flere tester og kan hende en skal bare lavær å bestille... grav.tester bestiller jeg de også, tørr ikke gå på apoteket her da det er en liten plass og plutselig møter jeg kjentfolk=)

 

Jeg takker for engasjemanget ditt scooby=)

Håper snart jeg flytter over på1.tri....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide - la vær å kjøpe nye. Også får du bare lære opp og forklare gubben din hvorfor det heretter blir sånn. Forslag for lørdagskvelden; ost og vin og kos dere sammen! Med alle pengene du sparer på testene kan dere dele en ganske dyr flaske rødvin hver helg;-)

 

Lykke til chick - måtte storken snart komme til dere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble ikke tatt som kritikk=)

Takker og bukker for alle råd, dette er jo ting en vet selv egentlig men trenger den berømte teskjeen for å få inn....=)

Hadde jeg bare klart å få ham med på troen til EL-testing fri, så skulle jeg vel klart å ligge unna gravid testene også=)

Sex fra dag ti har vi, hver dag til etter el.. men det blir jo som sagt et mål med det, og det klarer vi ikke styre unna... men men, om en bare får startet en plass med å komme tilbake i det normale liv så kanskje det blir bedre på andre punkter også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...