Gå til innhold

vi som skal ha uttak/innsett i uke 33:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får trøste deg med at den tross alt holder lenge for deg mot mine tre dager på en sprøyte. Det blir bestandig en lite slump igjen i sprøyta så du kan spare den og ha slumpedose helt til slutt. Jeg gjorde det nå sist og da kjøpte jeg en sprøyte og sugde ut fra 5 penner. Det gjorde at jeg på siste stikkedag sparte mange penger.

hei alle:=)

Er og klar til egguttak i morgen kl .11. Det er manfe som har fått ut mye egg, så bra!

Men har erfart at kvalitet er bedre enn kvantitet, så vi får håpe at vi lykkes alle som en!!!

Herligt å ikke ta noe medisiner i dag ja. Nå blir liksom de insulinsprøytene ingenting i forhold til det som var..hehe!!

og til BJØRNEN COLLARGOL:

så kjekt at du tenker på meg, trenger nok all lykke jeg kan få!

Hvor er du i prosessen? Lurer på om jeg har lest at dere er i gang med adopsjon?? Mulig jeg tar feil, uansett, masse lykke til!!

klem

Annonse

Ringte laben nettopp og fikk vite at 12 av mine 18 egg var befrukta. Blir spennende når jeg skal sette inn i morgen - sist gang hadde jeg 8 befrukta, men bare to som kunne settes inn - ingen på frys.

Dette blir spennende dager damer!

Gratulerer med mange befruktning, jenter! Håper de deler seg fint videre!!

Jeg hadde uttak i dag og ble litt skuffet... hadde endel store og fine eggposer på høyre eggstokk, men det var bare ett egg inne i de tilsammen... kjipe greier..

Var 3 på venstre..... tror 2 av de var umodne... men det vet jeg i morgen-....

De spurde om jeg ville ha to egg inn..... det vil jeg gjerne... håper bare det er to egg igjen til slutt...

Uttaket gikk fint, men er vanvittig sliten nå....utmattet.... er så sinnsykt stress å vente på telefonen... så mye som kan gå galt....

Lykke til, JENTER!!!

KLEM

En liten oppdatering fra Danmark :o)

I dag har Dr. Lindenberg tatt ut de fem største eggene og han sa i ettertid at de var perfekte. Resten var ikke interessant å ta ut. Dette er totalt annerledes enn hjemme.

Jeg har vært oppegående siden uttaket og har ikke tatt smertestillende etterpå, noe jeg har måtte gjøre tidligere.

De som skal ha uttak: Ønsker dere lykke til med uttak!

De som skal ringe inn: Håper dere får mange befruktede egg!

De som er blitt rugere: Lykke til som ruger!

så var uttaket over. Var mye vondere enn sist gang. Følte vel egentlig ikke at medisinene hjalp no særligt.

Men uansett, fikk ut 15 egg, kjempefornøyd med det:)

Håper bare at befruktningen blir bra, så det blir verdt all smerten!!!

Når jeg kom hjem fikk jeg noen enorme smerter. Måtte hele tiden gå på do, men det kom kun noen dråper, og jeg fik noen enorme trykk i blæren. Var dritvondt, og jeg hylte bare. Mannen ringte til legevakt, og var redd.

Da jeg skulle ta en urinprøve, måtte jeg jo stå litt oppreist, og da forsvant plutselig trykket. Helt merkeligt, men så godt!!!

Jeg kunne da avlyse timen hos legevakten:I)

Nå er formen grei, har tatt noen paracet nå.

skal ringe inn kl. 10.30 i morgen, så det blir vel ei søvnløs natt...hehe...

Grunnen til at jeg hadde så vondt er nok at de måtte gå igjennom urinblæren for å komme til den h.eggstokken.

jaja..bare gevinsten kommer til slutt så...:)

klem

Hei!

Jeg er visst litt treigere enn dere andre, men i dag er endelig eggløsningssprøyta satt! Uttak på fredag, mitt første så det blir veldig spennende. Aner jo ikke hvor mange egg jeg kan forvente meg, men det så ut til å være endel på forrige UL. Mye press i eggstokkene nå, så det virker som om det har skjedd litt de siste dagene.

Lykke til med befruktning av egg, ruging og uttak til dere alle!

Annonse

Det var som jeg trodde.... 2 umodne....

Heldigvis ble begge de andre to befruktet.... så om de utvikler seg bra, blir det satt inn to i morgen...

Er så utrolig stor påkjenning med denne ventingen....puh. Holder på å gå på veggen her.... skalv når jeg ringte, måtte konsentrere meg om å puste..

Huff og huff

Ja måtte det blir bra tilslutt for oss alle!

Klem

har snakket med de i Hgsd nå, å kun 1 befrukta egg av 15!!! Forstår ingenting jeg!!!!håper nå at forsøket blir avbrutt, slik at vi ikke bruker et helt forsøk på denne dritten!!! Jeg skullebare ha mast med til mikjoinj. denne gangen, når det var slik sist gang og!!! AAARRRRR...nå er alt galt visst!!!

er bare såå leie meg...

Kjære vennen... dette var jo kjempe kjipt...men husk at dette kan være gullegget! Jeg hadde garantert satt det inn om det viser seg å være et bra egg!

Skjønner at du er skuffet..... Får håpe dere kan får mange neste gang med isci.....

Klem

Innsetting i morgen (fryseforsøk).

6 innsetting. Fra før 2 neg.1 MA og 2 kjemiske.

Har 9 egg på frys, så jeg håper ikke de må tine så mange for å få satt inn. Vil jo veldig gjerne beholde noen på fryser`n ;)

Har brukt opp mine tre uttak.....

Har tatt noen blodprøver og de har funnet ut at jeg muligens er disponert for å få blodpropp, (genetisk arv).

Den ene legen mente at det kan ha gjort så jeg mister, mens den andre trodde ikke det...... Ikke rart man ikke blir klok på det her......

Uansett så ville den ene legen gi meg blodfortynnende i sprøter hvis jeg tester positivt igjen, så vi får håpe det gjør susen......

Orker snart ikke mer, så det her bør bare gå bra denne gangen!

Blir spennende å se om det blir ett eller to egg inn i morgen.

Har gitt beskjed om at jeg ikke vil "sløse med egga", så tar de opp to og bare ett klarer seg så går vi for ett. Hadde jo vært surt å måtte kaste ett hvis de tar opp to til og begge hadde klart seg.....

Lykke til alle sammen!!!!!! Krysser fingrene for dere alle!!

Måtte uke 33 føre til maaaaaange positive tester!!!

Da er to egg på plass og 3 stykker på frys (trodde nesten ikke mine egne ører - hadde ingen på frys sist...) Har starta med Albyl-E og Fragmin og skal ta disse fram til uke 12, om alt går bra. Nå skal jeg passe på meg selv og holde meg varm og få nok søvn - Endelig en ruger igjen.

Lykke til alle sammen!

Når det gjelder antall egg som er kan brukes - jeg har ei venninne som kun hadde ett egg og hun har nå ei tulle på 4 måneder så det kan gå! Hold motet oppe.

Nå er uttaket jammen ferdig! 12 egg fikk jeg ut. Har jo ikke noe å sammenligne med, men de mente det var ganske bra på Riksen. Nå må vi bare krysse fingrene for at så mange som mulig blir befruktet og deler seg fint, så vi kan få noen på frys.

Overlevde uttaket, men det var ikke spesielt behagelig.... Håper jeg slipper å gjøre det så veldig mange ganger til. Fortsatt ganske vondt i magen, men håper det går over i løpet av dagen.

De fleste av dere andre har vel blitt rugere nå, lykke til med det!

Ja, da er to egg satt inn og fem er på frys. Rart å ha egg liggende på vent... Forrige gang var det ingen som kunne fryses, kun de to vi satte inn var bra nok til å kunne bli til noe.

Forresten, denne gangen har vi prøvd en kombinasjon av ICSI (8 egg)og IVF (7 egg) og det viste seg at kun de med ICSI-befruktning klarte seg. Så for oss er det tydelig at ICSI er den riktige veien å gå.

Nå skal jeg bare finne en måte å få to laaange uker til å gå fort som svint.........

Da har jeg blitt ruger på 2 fine egg! Dessverre ingen som kunne fryses, men satser på at ett eller begge klorer seg fast....

Blir noen spennende og skumle uker dette, håper tida går veldig fort.

Mange som skal teste i uke 35, så det blir morsomt å følge alle sammen.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...