Gå til innhold

vi som skal ha uttak/innsett i uke 33:)

Anbefalte innlegg

Tenke jeg skulle lage en tråd for oss!

Jeg var på ul i går, mange egposer, skal på ny ul på mandag. Tror uttaket blir onsd eller torsd.

skal sette sprøyter tom i morgen foreløpig!

Kjenner jeg er lei av den sprayen, blir så tett i nesa, og nyser mye...men så lenge det går til en god sak så...:)

Vet det er flere der ute med meg, kjekt om dere joiner:)

Så kan vi snakkes litt..hehe

knib

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10059851-vi-som-skal-ha-uttakinnsett-i-uke-33/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var på UL på torsdag og skal også tilbake på mandag. Håper de finner mange egg da. Vet ikke når det blir uttak, men regner med i slutten av neste uke.

Hvor lenge har du gått på sprøyter Giggel? Jeg startet 3. august, men har lave doser pga. pco. I dag skal jeg opp til 150 ie. Begynner å kjenne litt i eggstokkene nå.

Sprayen syns jeg det går veldig bra med, nyser litt med en gang, men så er jeg ikke mere plaget. Har vanligvis mye allergi på denne tiden av året, men nå merker jeg ingenting.

Hvilket sykehus holder dere til på da?

jeg startet på sprøyter den 31.juli, så jg har sett den 12.sprøyta i dag. Forhåpenligvis den siste i morgen!

Jeg og har pco. Har tidligere gått på 100 ie, pga dette men det har vist seg for å være alt for lav dose. Denne gangen har jeg gått på 250 ie hele tiden. Gyn såg ca 8 eggposer på hver side. Så håper på mange egg:)

Jeg har kjent en del i eggstokkene lenge nå. Skal bli godt når det er over.

Vi holder til i Hgsd-offentlige sykehus.

knib

Hei!

Jeg er visst med her...! Var på ul i går, mange folikler, alt så bra ut. Skal ta ut egg på tirsdag og ant sette inn på torsdag. Er veldig spent nå!!!!!! Gruer meg litt til eggløsningssprøyta i morgen, men gleder meg til å bli ferdig med sprayen. Har hatt skikkelig mye bivirkninger denne gangen, mye hodepine, svimmelhet og kvalme. Har stort sett ikke orket å gjøre noe denne uka, bra jeg ikke skulle på jobb. Men det går jo til en god sak, ja....

Vi snakkes vel,

Annonse

Jeg skal sette inn til mandag hvis opptiningen går fint. Siste eggene nå så vi krysser fingrene.Hatt vår dose uflaks nå så håper vi det blir full klaff denne gangen:-)

Spennede å følge med på hverandre de neste to- tre ukene. Lykke til alle sammen!!!

Satte eggløsningssprøyta i går kveld så da blir det uttak i morgen og innsetting igjen på torsdag om alt går bra.

Enig med deg Giggel - det er godt å slippe spray og sprøyter nå. Føler meg skikkelig sliten denne gangen. Har vært til UL og blodprøver 5 ganger den siste uka for å følge med utviklinga av eggposene. Har fått sykemelding hele denne uka og det skal bli godt å få slappa av litt i heimen også.

Lykke til!

heisann dere!!

Da var jeg hjemme fra ul, og alt ser bra ut. Mange eggposer, den største var 20 mm. skal sette el-sprøyta i kveld kl. 23, og uttak på onsdag, innsett fredag!!

Skal bli godt å bli ferdig. Kjenner og at jeg er veldig sliten for tiden, er trøtt hele tiden!

Skal jobbe i helga, så jeg tror jeg må få meg en sykemelding.

Hvordan gikk det mimi i dag??

Dere andre da??

knib

Hei Giggel

Så hyggelig å bli etterlyst.....

Jeg satte el-sprøyta i går kveld kl. 22 og skal inn til uttak i morgen, endelig. I dag har jeg prøvd å gjøre andre ting for å ikke tenke så mye på alt som skal skje resten av uka. Kjenner at jeg begynner å bli spent nå, og krysser fingrene for dere andre også!!!!!

Annonse

Heisann:)

Hadde ikke så mange... tror det var ca 7-8... noen store og flotte...noen i minste laget.... lå en del rundt 17 mm...Blir kjempe spennende å se hvor mange som er brukende og lar seg befrukte....

Og du da?

Utrolig spennende dette!!!

Klem

I dag satt jeg inn to fryseegg:-)

Endelig ruger med god magefølelse...er sykemeldt første uka denne gangen, det skal bli deilig!

Noen andre som satt inn i dag?

Lykke til dere andre, så det var endel sopm skulle ha uttak i morgen, spennende:-)

Uttak på onsdag på meg :o)

Eggløsningssprøyten ble satt kl. 21.00 og jeg ser frem til en sprøytefri dag i morgen :o)

Det har vært utrolig deilig å slippe nesespray denne gang... Det skal bli spennende å se resultatet av dette forsøket kontra våre forsøk på Riksen.

Lykke til med uttaket, alle sammen! Og lykke til som ruger!

gyn sa at det var ca 8-10 på hver eggstokk. Så får vi se. Sist fikk jeg ut 11 egg, men bare 1 ble brukenes, så jeg tar ingen glede på forskudd...men er jo evig optimist jeg*:)ikke så mya annet å gjøre!

den største var på 20 mm, noen på 18, 17 og nedover.

Grattis til dere som allerede er rugere, vi andre kommer snart etter:)

nå er det bare 14 min til el-sprøyta settes...

Natti til dere:)

knib

Heisann!

Regner med sprøyten ble satt i tide.. hehe

Jeg satt min ca. 23.02....

Så nå grugleder jeg meg til i morgen kl.10.00..

Fikk så masse luftsmerter etter forje gang... men men... Fikk ut 7 sist, hvor 4 var modne, et som falt fra, ett satt inn, og to som overlevede opptinningen og satt inn....

En kjemisk graviditet er resultatet forløbig....

Ja det blir spennende å se hvor mange man sitter igjen med tilslutt!

Er trøyt i dag.... skal slappe godt av i dag og lade opp til morgendagen

Lykke til!!!

Uttaket vårt er også unnagjort, hele 18 egg denne gangen. Hadde 11 sist gang :-) Hørte ikke noe om sædprøven (men så har heller ikke den vært dårlig før...). Skal ringe i morgen også blir det innsetting på torsdag om alt er som det skal.

Fryktelig spennende dette her..

Tenkte jeg skulle spørre dere som skal ha uttak/innsetting denne uken...og har sikkert litt greie på dette med stikking =)

Jeg skal ta blodprøve nr 2 og ta ultralyd i morgen.

Tror dere det er mulig å ta med gonal-f og suprecur'n?

Gonal-f'n vil jeg egentlig ha med for å få de til å sjekke at det som skal være der ,er der.

Sprayen fordi jeg skal spraye i løpet av dagen når jeg er borti der..

Begynte å stikke den 10/8 , 150 på en 900 penn ,

og det ser ut som den snart er tom ,

tar bare en gang om dagen , så det kan vel ikke stemme ?

Skjønner ingenting av noenting ..har jo gjort som jeg skulle.

Men , me får jo sjå i morgo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...