Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg i gang igjen, med tredje søskenforsøk. Har en datter på snart 3 år, hun ble til med ICSI på andre forsøk. Søskenforsøk: Ble gravid på første forsøk men MA i uke 12. Forrige var negativt, så vi krysser fingrene for at det klaffer denne gangen. Noen andre som ligger likt med meg? Uttak/ innsett uke 37.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10059696-f%C3%B8ste-sniff-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Begynner på nesespray i slutten av denne mnd.. og jeg kjenner at det kribler bra i magen når jeg tenker på det.

Vi skal også ha søskenforsøk.

Minstemann ble til ved ICSI, og vi var så heldige å lykkes på 1. forsøk.

Kan jo bare håpe på at vi er like heldige denne gangen... men, må ha i tankene at det er jo ikke helt sikkert. Men det er jo lov å håpe.

har innsetting uke 40 om alt går som det skal.

Hei!

Jeg begynte også å spraye på lørdag - første forsøk - ingen barn. Skal til UL 3. september, altså skal jeg nedreguleres i 22 dager før de begynner å oppregulere, etter som jeg kan forstå. Ser endel har nedregulering kun i to uker. Lurer fælt på hvorfor det er ulik praksis. Men - når jeg da regner videre, håper jeg på innsett 19. september og barn i juni neste år! Fin måned å få barn i, tror jeg - kan gå og trille i solskinn i noen måneder (hvis sommeren i sør blir LITT bedre enn i år).

Lykke til!

Jeg tok også første sniff på lørdag. Skal ha spray i 18 dager og inn til ultralyd 7 september. Da er det forhåpentligvis uttak mandag og innsetting onsdag :) Dette er mitt andre uttak og tredje innsetting... Ingen barn fra før. Jeg synes også det høres veldig fint ut med junibarn :) Kan jo ikke tro annet enn at det skal gå bra....

Annonse

Ser ut som vi er mange som er helt likt da. Jeg har måttet ha full pakke hver gang. Om jeg ikke skulle lykkes denne gangen håper jeg iallefall at jeg får noen på frys. Har fått beskjed om at dosen er doblet denne gangen, så det er vel en sjanse håper jeg.... Jeg er forresten 35 år og tilhører Ullevål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...