LiKr Skrevet 11. august 2007 #1 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg har i de siste ukene hatt vondt i skambenet (eller symfysebenet heter det vel) etter jeg har sittet eller ligget for lenge. Lurte først på hva dette var, men har nå lest at det er en del av bekkenbenet som jeg har vondt i. Det er vondt når jeg trykker på benet (venstre side bare), og kan komme litt sånn plutselige vondter hvis jeg går i butikker (blitt lite trim i det siste så kan hende jeg hadde fått vondt ved gåtur også...vet ikke). Det jeg lurer på er om noen har hatt bekkenløsning som har begynt på denne måten? Med bare "milde vondter" hvis jeg kan si det sånn... Går helt greit liksom, men kan være ganske vondt spesielt rett etter jeg står opp om morgenen. Skal begynne på jobb igjen etter en lang ferie nå, er spent på om det blir verre da....innebærer mye ståing og gåing frem og tilbake... Sikkert masse spørsmål som dette, men dersom noen vil dele sine erfaringer er det hyggelig . (nb. har ikke vondt i ryggen eller rumpa, kun litt mer stiv i ryggen enn vanlig). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10059668-bekkenl%C3%B8sning-eller-bare-normalt-vondt-i-bekkenet-samme-som-p%C3%A5-2tri/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
prima donna Skrevet 12. august 2007 #2 Del Skrevet 12. august 2007 Slik jeg opplevde det i første svangerskap og frem til uke 32 i dette (nr 2) kan egentlig godt beskrives som "milde vondter". etterhvert ble det slik at jeg var veldig sliten/ hadde mer vondt om kveldene, og merket at det var verre jo mer jeg hadde gjort om formiddagen. Da jeg beg jobbe etter ferien for 2 uker siden ble jeg skikkelig dårlig, og etter en uke jobb var jeg plutselig helt kaputt. Tenkte det ville gå over etter en god helgs hvile, men dengang ei - nå har jeg kraftig bekkenløsn og kan verken sitte eller gå, dvs ligger stort sett på sofaen. Vet jo ikke om det hadde med jobb å gjøre, eller om det ville kommet uansett på dette tidspkt i svangerskapet, men vil iallefall anbefale deg ta det på alvor om du kjenner du blir dårligere etter noen dager på jobb! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10059668-bekkenl%C3%B8sning-eller-bare-normalt-vondt-i-bekkenet-samme-som-p%C3%A5-2tri/#findComment-10067149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Del Skrevet 16. august 2007 Hei! Jeg har det samme som deg. får mest vondt når jeg sitter for lenge eller går for mye. var til lege og hun trykket og vred på hoftene, men det var ikke vondt og jeg merker det bare litt hvis jeg trykker selv. helst på venstre side. Men iflg legen så var det ikke bekkenløsning. Har også en jobb hvor jeg går og står mye, men jeg er veldig obs å å hvile meg hvis jeg kjenner det begynner å bli vondt. Hjelper litt å sitte bakoverlent for min del og begyne å gå hvis jeg har sittet for lenge.. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10059668-bekkenl%C3%B8sning-eller-bare-normalt-vondt-i-bekkenet-samme-som-p%C3%A5-2tri/#findComment-10108974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå