Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 hva koster den? og hvor lenge er det meningen at man skal bruke den? jeg fikk en med meg hjem fra føden i forrige uke (gratis), men den er jo straks tom. Tipper den koster rundt 100 kr? og det blir jo dyrt hvis man må bruke det sammenhengende over tid.. man må vel også gå til lege å få resept på den, og det koster jo også. Eller er det bare meningen at man skal bruke en spray"boks", og så er problemet løst? Fikk nemlig ikke særlig info om den, de bare ga meg den i hånda før jeg dro avgårde..
Lothiriel Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg fikk dette av legen, men bare for å bruke den når jeg skulle håndmelke ( måtte dette fordi jeg var så sår) Inne på ammehjelpen.no står det at man ikke burde bruke denne sprayen før alle andre metoder var brukt ( ikke spør meg hvorfor) Men jeg spurte hvor lenge jeg kunne bruke sprayen, og jeg forsto på han at det ikke var noen spesiell grense for hvor lenge. Men som sagt så bruker jeg den bare når jeg skal håndmelke. Husker ikke hvor mye den kosta, men reagerte ikke på at den var spesielt dyr. Men man må jo til lege først da.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Husker ikke hva den kosta, men var ikke veldig dyr. Varer ganske lenge her, bruker den stort sett ifbm pumping. Trenger du den hver gang du ammer eller? Har du prøvd uten? Skjønner ikke helt hvorfor man ikke skal bruke den så mye, hvis ammehjelpen sier d, skal lese... Jeg ringte bare fastlegen og fikk resepten pr tlf, kosta ikke noe
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Til nå har jeg brukt den hver gang før amming. Men kjenner jeg begynner å bli sår i nesa, så det kan umulig være sunt. Så fra nå av gjør jeg som dere, bruker den kun ifbm pumping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå