Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 har hatt mye diare nå etter jeg ble gravid. i natt hadde jeg skikkelig og fikk slik press liksom, slik man får når man kaster opp, man brekker seg. kjente det kom mye flytende, ikke fra bak men fra foran, er det slik at det kan komme forstervann så tidlig? eller var det bare tiss?? er litt over 9 uker. herregud for ett spørsmål!!! beklager
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 He, skjønner du vil holde deg anonym;) Men er jo derfor vi har denne flotte siden, så vi kan spørre om absolutt alt vi lurer på. Jeg har desverre ikke vært borti det samme selv. Hadde selv litt løs mage, men ikke hørt om noe fostervann så tidlig i grunn. Ikke bare litt mye utflod da? Det er ikke så uvanlig;) Er du bekymret så ta kontakt med lege. Kanskje litt ekkelt å spørre legen om den slags, men ring, så kan du være anonym;) Sikkert ikke noe farlig;)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jeg også tisser på meg når jeg spyr. Du bare mister litt midlertidig kontroll over kroppen. Ikke fostervann,bare tiss..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Jeg har også hatt diaré etter jeg ble gravid. Hadde det sist også, særlig den siste mnd før fødselen. La faktisk ikke på meg noe siste mnd med førstemann, trolig pga diaré. Har ikke opplevd å tisse på meg når jeg spyr. Sikkert ikke noe farlig, men kanskje du kan knipe litt med skjedemuskulaturen (ikke rumpemusklene)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg har også hatt diare siden 4 uke. Når du er gravid blir finmusklaturen slappere (Blære, tarmer o.l) slik at livmoren skal kunne utvide seg. Det er nok derfor du kan oppleve at du tisser litt på deg selv når du spyr. Jeg er i uke 10 nå og har fremdeles diare. Jeg som gruet meg til hard mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå