Gå til innhold

jeg synes det er så lite liv her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den første gangen jeg kom inn her (da jeg slet med første), trenkte jeg mange råd). Nå føler jeg vel mer at jeg kan en del, men trenger mer oppmuntring og støtte. Det er dette som er så fint med akkurat denne siden

Helt enig i at det er lite liv her... Er kanskje ikke så aktiv selv heller, men prøver.. Er veldig mye bra info her, og masse støtte!! Er godt å ha et sted å stille alle de dumme spørsmålene som ikke er for dumme... :-)

Fint å se deg igjen her Tryne! :-) Åssen går d med lille jenta di? :-)

Annonse

Takk skal du ha:D Jent ami er blitt stor nå, akkurat som en normal jente på hennes alder. Hun fikk en tøff start på livet, men hun er en sterk liten jente. Hun er nå i ferd med å begynne å krype. Jeg ser ofte på henne å tenker at dette var den lille jenta jeg ventet så lenge på. Det er ikke få ganger tårene har begynnt å trille når jeg ser på henne. Jeg er så evig takknemlig for at alt gikk bra. At jeg ikke mistet henne i magen.

Ja, det var tøfft, men nå er det skikkelig stas å ha en nydelig liten jente. Dersom du har lyst til å se bilder kan du få hjemmesideadressen vår på privat mld. Men si fra om du IKKE vil, jeg har full forståelse for det:)

Heisann!

Ja her er stille, tror det har litt med å gjøre at vi slitere har fått noen underforumer som vi henger på. Jeg er mest inne på habituell abort forumet, og så er det jo ass.befruktning, pcos osv... så dette generelle forumet for slitere blir mere dødt på den måten. Men jeg tror de fleste slitere er innom og leser selv om de ikke skriver :-)

Ja, det er nok litt lite liv her, men det er på en måte forståelig.

Vi som har holdt på en stund har ikke så mange spørsmål, og bør vel strengt tatt prøve å fokusere på andre ting enn bim hele tiden. (Lettere sagt enn gjort; Jeg er innom daglig og har vært det i 2 år).

Dette blir det lite aktivitet av.

Men når det er sagt så syns jeg dette er et veldig bra forum, der vi kan møte støtte og forståelse. Vi trenger det! Så vi må ikke slutte å kommunisere helt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...