Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Noen flere som strever med å legge fra seg røyken? Noen som kanskje vil være med å slutte?Jeg strever veldig med å klare det,forrige gang sluttet jeg tvert etter positiv test.Men denne gangen er det helt j...... vanskelig!
Brunetta =) Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jeg klarte og slutte fra den mensdagen slik at vi skulle bli gravide fortere og det gikk i 3 uker. Sprakk med en røyk og lot være i 1 uke til. Røyker 1 røyk om kvelden nå. Det er den beste og vet ikke om jeg klarer og slutte. Med første klarte jeg ikke og slutte da jeg var mer røyksugen enn jeg noengang hadde vært. Legen sa ta det var kanskje min form for pica. Sluttet 3 mnd etter at hun var født. Fikk så to barn til og røyk siste mnd av siste svangerskap. Og nå røyker jeg som sagt en om kvelden. Mot 15 før hver dag. Bra start i vertfall.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 syntes det er lurest og slutte i det man planlegger å lage baby. sluttet selv i september for jeg tenkte at innen ett år vil jeg prøve og få barn. det er vanskelig ja, men må har en til og tenke på!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Se en video om hvordan fosteret reagerer hver gang du tar et trekk røyk, da lover jeg deg at du ikke får lyst til å ta en røyk til! ever!
nr 6 på vei Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Har røkt i 8 år siden siste barnet kom. Nå sluttet både mannen min og jeg 7.juli 2007. Vi har ikke røykt siden og det går kjempebra...... Stålsett dere og slutt.......(lett å si) Lykke t.
vipsen*en av hver* Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 jeg sluttet før jeg ble gravid med forrige mann.. ville ikke komme i den situasjonen at eg måtte bare slutte tvers.. Jeg har ikke begynt igjen så no når jeg er gravid igjen er det godt å ha sluttet for snart 3 år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå