Piraka Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har så lyst å prøve nattklær i silke til veslejenta som har atopisk eksem, men finner ikke noe slikt noen steder. Noen som har tips?
Mammaen_t_ Mathias_og_Endre Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 bler ikkje silke varmt å klamt??
Piraka Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Tror du det? Jeg tenkte at silke "avkjøler" i motsetning til kunststoffene. Vi har forsøkt noen pysjer i jukse-silke, men de blir bare varme og klamme. Silkesengetøy er jo anbefalt for varme forhold, er det ikke? Hmm...må undersøke litt det der. Ble usikker!
Piraka Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Nå har jeg undersøkt! Silke skal være veldig bra til undertøy/nattøy siden det avkjøler når det er varmt og varmer når det er kaldt. Brukes f.eks til tur-undertøy. Så jeg tror det skulle være bra for en atopiker. Bare så rart at silkenattøy for barn ikke finnes noe sted??
eksemmamma Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 se: .medeca.se/se/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=33 for silkeundertøy og soray.no for silkedyner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå