Gå til innhold

1.Rapport på Ketolyse, holdt på i 5 dager

Anbefalte innlegg

og jammen har jeg hatt endel småsprekker, men synes det går lettere og lettere, og med de sprekkene, ja første dagen sprakk jeg på en hel !!! plate melkesjokolade !! ( og som jeg angret) Men under over alle under, jeg har alikevel gått ned 1,6 kg. På 5 dager !! Tenk dere potensialet når jeg ikke sprekker, motivasjonen og grunnene til ikke å sprekke øket iallefall 100 %. Så nå er det "bare" 14,9 kg igjen som skal av, jeg aner håp i hengende snøre.

Fortsettelse følger !

Fortsetter under...

Hei Iben, blomkålhode har 2,9 g karbo pr. 100 g. Så blomkål,broccoli ( 3,0 g pr. 100) Asparges ( 2,2 g pr. 100) sopp ( 0,3 g pr.100) fersk rosenkål ( 4,4 g pr.100) og mye mer er veldig greit tilbehør til mye kjøtt og fisk til middag.

Jeg spiser mye grønnsaker, salat til lunch hver dag, svæææær porsjon med italiensk dressing på og så har jeg enten gulosdt,reker,skinke,kokt eggebiter,kylling el.l. i salaten. Spiser også mye eggerøre med skinke eller bacon i , kjøper de der smårettskinke og smårettsbacon og bruker dem, da går det raskt å lage eggerøre. Spiser veldig mye forskjellige oster. Har oppdaget at etterhvert som dagene går med så lite karbohydrater så blir jeg mindre og mindre sulten.

Så flott da :)) Ketolysekuren er helt genial spør du meg :)

Jeg begynte også på kuren for halvannen uke siden, men så sa en kollega av meg at jeg heller burde prøve sykehusdietten. Hoppet over på den etter ca en uke på ketolysen og det tror jeg ikke var så smart...

Nå skal jeg begynne på ketolysen igjen når jeg er tilbake fra syden 23 august :)

Kjempebra resultat da! Jeg gikk ned 2,3 kg på 5 dager uten sprekk :))

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...