Gå til innhold

noen som har drukket alkohol selvom man er på slankeren m ketosekuren??


rødhetta...-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du tåler mindre når du er i ketose, men bortsett fra det tror jeg det er greit. men ikke bruk opp dagskvoten på vodka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha nei det skal jeg ikke gjøre, så også at man kunne drikke tørr hvitvin, det var veldig lite karbo i det også... går du på kuren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket litt øl denne første uka, gikk alikevel ned i vekt, selv om øl er det vereste du kan drikke, jeg har lest at ren alkohol har tilnærmet 0 karbo, tørr hvitvin 0,1g kaffe 0,4 lettøl 2,5 rødvin 2,5 øl 3,2 brus,appelsinjuice,sjokomelk,eplenektar 10,0. Og dette er pr.100 g og det oversettes vel til pr.100 ml, og det er 1 dl. og en øl er jo da 4 eller 5 dl ( halvliteren ikke sant) og da blir det jo 3,2 *5= 15,1 g karbo, så en halvliter er en dagsdose karbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg går og på kuren. Det er noe som heter lavkarboøl og har jeg sett, som inneholder lite karbo så det er vel og ett alternativ vil jeg tro :)

 

Og ett glass vin må man kunne spandere på seg selv om man er på slankern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har drukket littegrann, men alt i alt veldig lite. Jeg og mannen min var ute i går, og drakk både en drink eller to og en øl. Vil anbefale de som har lyst på f.eks. øl å gå for lavkarbo øl - de finnes i flere merker og er helt greie å drikke. Men...så klart...man trenger jo ikke akkurat bruke opp dagsdosen karbohydrater i øl ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...